Inlägg från: gfdfdfgfdgfdfggfdd |Visa alla inlägg
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd

Jomshof

Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 11:23:24 följande:
    Jag skiter högaktningsfullt i om en utlänning säger att han tycker det du skrev. Han har rätt till sin åsikt, precis som du och jag. Och Jomshof.
    Det många inte förstår är att ja man får tycka vad man vill men nej man får inte säga vad man vill offentligt

Det är konstigt att många 'sverjevänner' inte har koll på svensk lagstiftning
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 11:35:32 följande:
    Man får faktiskt säga "enligt mig är *valfri religion*  avskyvärd".
    Det är en åsikt som man har rätt att ha.

Läs på lite innan du svamlar nästa gång.
    Många 'sverjevänner' har tydligen också väldigt svårt med läsförståelse också

Var skrev jag om just Jomshof eller någon annan specifik persons uttalande?
    Jag skrev ', och jag citerar "Det många inte förstår är att ja man får tycka vad man vill men nej man får inte säga vad man vill offentligt"

Så vad är det du inte förstår?
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (A) skrev 2021-03-14 11:40:17 följande:
    Källkritik min vän, källkritik.
    Ja det här med källkritik verkar inte så viktigt när man sprider hat, man kopierar bara och klistrar in vad någon annan skrivit utan att ens kolla om det stämmer.
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Lark skrev 2021-03-14 11:42:33 följande:
    Trovärdighet eller inte:

Fortfarande inte ett enda exempel från deras partiprogram som kan klassas som rasistiskt.

Kom igen - ETT exempel från deras partiprogram som är rasistiskt!
    Är du verkligen så korkad att du tror att andra inte ser igenom dina försök att vifta bort fakta?
    Om sossarna skriver i sitt partiprogram att dom ska sänka skatten med 50% och sen inte gör det tror du då någon tror att S är för sänkta skatter?

• gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 11:50:55 följande:
    Jag förstod allt.
    Nästa fråga?

Och du, Sverige stavas inte med "j".
    Lustigkurre där.
    1. Uppenbarligen förstod du inte då du kom med felaktigheter angående mitt inlägg(alternativt försöker sprida lite lögner för att vifta bort vad som faktiskt står, något ni 'sverjevänner' gärna gör)

2. Om du inte förstår det här med 'sverjevänner' kan du förslagsvis googla upp det om du inte vill fråga en vän

Tomte där
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 12:10:56 följande:
    Inte så trevligt att råkas, bättre att skiljas åt. 

Morsning och goodbye!

(Förlåt att jag hånade dig för att du inte kan stava, jag menade inget illa.)
    Återigen visar du upp den sunkiga sd:troll taktiken där man ljuger, blir lite pinsamt när alla kan se inläggen

(Förlåt att jag hånade dig för att du inte förstår saker, men den goda nyheten är att du kan be samhället om hjälp, lite ytterligare studier så att du klarar av en grundnivå, lycka till!)

• gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 12:34:46 följande:
    För att inte tala om alla "balkongflickor".
    För att inte tala om alla svenska kvinnor som mördats av sina lika svenska exmän, skäms du inte som förringar dessa offer och deras anhöriga

Själv fördömer jag alla som begår brott, jag ger inte ut frikort pga av etnicitet.
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 12:42:57 följande:
    Han sa inte att alla muslimer är avskyvärda. Han riktade sig mot religionen i sig. Alla "muslimer" är inte troende heller utan tvingas till det av familjen och släkten.
    Samma stämmer för rasister - Alla är inte hatiska och fördomsfulla utan tvingas till det av familj och släkten
  • gfdfdfgfdgfdfggfdd
    Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 13:02:00 följande:
    Det får du fråga honom.

Men troligtvis inte då vi redan har nog problem med integrationen.

Anonym (Louisa) skrev 2021-03-14 13:02:00 följande:
    Det får du fråga honom.

Men troligtvis inte då vi redan har nog problem med integrationen.
    Men självklart skulle han det det står ju i partiprogramet Drömmer

"Vi välkomnar den som bidrar till vårt samhälle, som följer våra lagar och respekterar våra seder."
Svar på tråden Jomshof