• Anonym (Hon)

Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!

Därför att tillfälliga kontakter inte ger något. Risken att det blir dåligt sex och då är det inte värt det helt enkelt. 

• Anonym (Hon)
    Anonym (Oljebyte) skrev 2021-03-12 20:37:58 följande:
    Fast männen råkar också ut för dåligt sex och ändå fortsätter dom att ligga vidare med nästa fast hon också kan vara ett uselt ligg
    Ja det är ju upp till dom om det är värt risken eller inte. Jag tar inte den risken i alla fall. 
  • Anonym (Hon)
    Pinotage skrev 2021-03-12 20:52:49 följande:
    Vad händer om du drabbas av dålig sex ? Jag tänker att det måste vara något läskigt när du inte vågar ta risken ... Tänk om det blir bra sex ?
    Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv haft bra tillfällig sex. Därför är det inte värt besväret. Jag är hellre utan sex än att ha dåligt sex. 
  • Anonym (Hon)
    Anonym (Man) skrev 2021-03-12 20:58:07 följande:

Då måste du ju göra nåt fel. Kommunicera? Ta för dig? Eller ligger du bara där och väntar på att en kille som inte känner dig ska uppfylla dina behov när det gäller sex?

Tillfällig sex handlar i grunden om att ta för sig, det är en egoistisk handling. Men givetvis i samspel med sin tillfälliga sexuella partner.

Jag har inte så lätt att få orgasm. Jag behöver en man som förstår mina behov både psykiskt och fysiskt för att det ska fungera. Jag behöver ett djupare samspel som inte uppstår för mig om jag inte älskar mannen i fråga. Det tar tid att innan sexet blir bra med en ny man. Därför är det fullständigt bortkastat med ons. 

Som tur är så är det helt frivilligt att ha tillfällig sex så jag slipper. 

Jag var ung och dum när jag var yngre och hade ons. Jag förstod inte hur bra sex skulle vara och hade alldeles för låga krav. Nu vet jag vad jag vill ha och behöver. 
Svar på tråden Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!