• Anonym (Man)

Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!

Kan bara hålla med tidigare inlägg.

sex är sex och kärlek är kärlek. Självklart blir det bäst om dom sammanförs, men det är absolut inte ett måste.

• Anonym (Man)
    Anonym (Hon) skrev 2021-03-12 20:54:56 följande:
    Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv haft bra tillfällig sex. Därför är det inte värt besväret. Jag är hellre utan sex än att ha dåligt sex. 

Då måste du ju göra nåt fel. Kommunicera? Ta för dig? Eller ligger du bara där och väntar på att en kille som inte känner dig ska uppfylla dina behov när det gäller sex?

Tillfällig sex handlar i grunden om att ta för sig, det är en egoistisk handling. Men givetvis i samspel med sin tillfälliga sexuella partner.

• Anonym (Man)

Här är anledningen till att det var så mkt lättare med sex när man var yngre. Unga tjejer som är mellan 18-28 är vilda, impulsiva, konsekvenslösa och lever i stunden.

När dom blir 30+ så har dom hittat sig själva, vet vad dom vill ha, letar fel på både män och samhället i sig. Då stänger fabriken ner. Allvarliga som har 48 punkter som ska uppfyllas innan man sagt hej till varandra.

Tur man fick sin beskärda del när man va yngre.

Svar på tråden Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!