• Anonym (Bilo)

Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!

Män tänder på kvinnor mer än kvinnor tänder på män.
    Kvinnor gillar sex. Men bara när hon varit till frissan och fixat sin nya frisyr, hemmet är nystädat, och månen är i rätt fas.

Män tänker bara på en sak. Med en kroppsdel.

• Anonym (Bilo)

Precis. Kvinnor kräver en fantastisk älskare.
    Att hon själv inte är fantastisk, det är inte samma sak på långa vägar.

• Anonym (Bilo)
    Anonym (tvillingmamma) skrev 2021-03-12 20:56:53 följande:

Min gissning är att män får ut mer av tillfälligt sex än vad kvinnor får. Googla på orgasmglappet t ex. Jag har haft både seriösa förhållanden och tillfälliga förbindelser. Det senare har sin charm, men sexet blir inte samma sak.

Det här blir förvirrande, då de flesta kvinnor tröttnar snabbt på sina män, och drömmer om nytt, och spännande äventyr för att stimuleras.
  • Anonym (Bilo)

Det är häpnadsväckande att det blev sån diskussion.
    Alla vet ju hur det ligger till.
    Män har kuk, och är svin som bara vill en sak.
    Kvinnor gnäller över det. Tills dom själva är kåta.
    Då vill dom ha svinet.

• Anonym (Bilo)
    Anonym (XXX) skrev 2021-03-13 12:14:21 följande:

I grund och botten ligger det i generna. Om man tittar på de flesta djur, så kan hannen para sig med många, och samla en flock av honor omkring sig, medan honorna bara får para sig med en hanne varje parningssäsong. (Ja jag vet att det finns undantag, men det här är i alla fall den absolut vanligaste ordningen i naturen.)

Eftersom vi inte är djur, så ska du nog helst diskutera i andra, mer lämpliga forum.
  • Anonym (Bilo)
    Anonym (Loka) skrev 2021-03-13 14:08:34 följande:
     Och här tror jag att det finns även män som har sex på fel grunder och debuterar för tidigt pga av normer och föreställning om manlighet. Att ha sex blir viktigare än själva sexet i sig.
    Ja, för det gör ju inte tjejer........
    Ibland blir man mörkrädd av hur folk resonerar här.
Svar på tråden Fråga: Män mer öppna för tillfällig sex kontakt än oss kvinnor. Varför?!