Polyamorös
Finns det några poly här som kan svara i tråden och inte bara dömande människor?
Jag är lycklig gift med flera barn i skolåldern. Jag älskar min man och vi har ett bra äktenskap för det mesta. Vi har ett fantastiskt sexliv och trots att vi levt ihop 10-15 år så finns verkligen gnistan och glöden kvar. Vi skrattar tillsammans, stöttar och bryr oss om varandra. Vi har samma mål i livet och samma inställning till det mesta. Vi vill båda och hoppas leva tillsammans resten av livet.
Jag är en människa med otroligt mycket kärlek. Många som säger att jag har stort hjärta och är väldigt kärleksfull. Jag är har stort behov av närhet, sex och bekräftelse.
Jag blev kär i en annan man för två år sen. Vi har sporadisk kontakt. Men vi träffas inte och jag har inte varit fysiskt otrogen. Mannen i fråga känner samma dragning till mig som jag till honom och bekräftade tidigare att det finns något mellan oss... Men han tycker väldigt bra om min make och oss som par. Jag älskar min man massor, jag har försökt bryta kontakten med den andra mannen, försökt radera honom ur min skalle och bara fokusera på min man. Det har gått ibland närmare ett halvår utan kontakt men sen... Kommer känslorna upp igen. Jag är kär. Jag har ibland önskat o drömmer om att ha den andra mannen i vårat liv... Jag funderar på om jag är polyamorös...