Jag fick en örfil, gjorde jag fel?
Det där är bara starten. Spelar ingen roll hur fin han är annars, hur mkt han ev ångrar sig / ev kommer med presenter / ev lovar dyrt o heligt att det aldrig ska hända igen.
Du RÅKADE komma åt en klocka som låg på kanten på bänken. Det hade inte ens varit ok m en örfil om du slängt den i backen med flit. Hans instinkt när du råkade ha ner en jävla pryl är att slå dig. Jag hoppas att ni inte har barn.
Lämna NU och se aldrig tillbaka till det svinet. Det är så över gränsen att det finns inget som försvarar eller kan reparera denna handling som garanterat är den första av fler och garanterat kommer grövre våldshandlingar efter detta.
Att DU känner skam o skuld o förvirring i detta är för att han redan manipulerat dig.
Ta foton på kinden. Anmäl! Om du inte anmäler så spara foto på kind samt detta inlägg. Skicka foto och inlägg till en vän du litar på inför framtida ev kontakt m polis etc. Dokumentation är A o O i dessa fall. Men snälla, snälla, snälla. LÄMNA! För din skull, för din framtid. Detta slutar aldrig bra.
Ta hand om dig...!