Fick dålig bonus!!!
Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-
Knappt lönt.
Jäkla skit.
Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-
Knappt lönt.
Jäkla skit.
Du fick 289.000kr i bonus istället för maximala 450.000kr med en årslön på över 1,5 miljon?
Ja du Bengt, ingen på familjeliv kommer tycka synd om dig du får prova på annat forum eller grina ihop med dina kollegor.
Men snälla allihop, svara inte ens på tråden. Personen skriver bara detta för att provocera er.
Fy vad klent. Bäst du går med i LO.
Fy vad klent. Bäst du går med i LO.
WOW är du chef?
Nu är jag djupt imponerad, dessutom inte sossepatrask, nu blir jag än mer imponerad. 1,5 miljoner i grundlön.
Tips, är nog fel forum (inte för att någon tror dig men ändå). Finns det ingen grupp på Flaschback typ vi missförstådda "gömda-under-stenen-miljonärer" där du och ni andra kan gråta ut?
Jag är chef och inte något sossepatrask.
Om det kan glädja TS är det många med rörliga lönedelar som får blicka tillbaka på ett trist år.
Jag är också en sån, men är ödmjuk inför att rörlig lön just är rörlig. Och jag har en bra fast lön och jobbet kvar.
Jo tjena. Sluta sitt här och ljug och gör något åt ditt meningslösa liv.
Jag är chef och inte något sossepatrask.
Haha på mitt jobb ligger bonusen på ca 4-8%, fick jag över 10% skulle jag ge chefen en puss i pannan.