Fick dålig bonus!!!
Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-
Knappt lönt.
Jäkla skit.
Fått bonusbesked från jobbet idag. Missnöjd med utfallet. Har en Max target på 30% av årslönen men fick bara 19% eller 289 000:-
Knappt lönt.
Jäkla skit.
Stackars dig!
Jag lider med dig
Stackars dig!
Jag lider med dig
Åh buhu... Torkar tårar med kontanter.
Och du skriver av dig här?
- ta upp det med din chef? - är du en verkligen bra försäljare? - har man provisions lön ska man notera, skriva ner allt datum, tid klockslag mm.
Fick du dålig län pga Corona?
Då lider jag med dig!
Och du skriver av dig här?
- ta upp det med din chef? - är du en verkligen bra försäljare? - har man provisions lön ska man notera, skriva ner allt datum, tid klockslag mm.
Men snälla allihop, svara inte ens på tråden. Personen skriver bara detta för att provocera er.
Men snälla allihop, svara inte ens på tråden. Personen skriver bara detta för att provocera er.
Du fick 289.000kr i bonus istället för maximala 450.000kr med en årslön på över 1,5 miljon?
Ja du Bengt, ingen på familjeliv kommer tycka synd om dig du får prova på annat forum eller grina ihop med dina kollegor.
Knappt lönt.
Jäkla skit.