• Sol1

Gravid och blödning?

Hej!

Jag fick i lördags ett positivt grav test 1-2 veckor med det digitala clear blue testet.

Det var även den dagen jag skulle haft min mens, Men idag måndag fick jag nyss en först lite brun flytning och nu kommer lite blod. Vad tror ni det betyder? Får se hur detta fortsätter. Jag har tre barn sedan tidigare och har inte haft så här innan. Är det någon annan som varit med om liknande?

• Svar på tråden Gravid och blödning?
  • Sol1

Ja det är nog bara att vänta och se.. är det någon annan som varit med om detta men inte vid andra graviditeter?

• Sol1

Tror jag är i vecka 5 blöder inte lika mycket som mens men mer än en liten blödning.. har kunnat ha en bina typ en hel dag nu.. (ursäkta info) men har inte ont

Känner mig helt förvirrad

Ska man boka tid hos Gyn för att se?

• Sol1

Tror jag är i vecka 5 blöder inte lika mycket som mens men mer än en liten blödning.. har kunnat ha en bina typ en hel dag nu.. (ursäkta info) men har inte ont

Känner mig helt förvirrad

Ska man boka tid hos Gyn för att se?

• Sol1

Jag har blod och nu kom det lite klumpar, men inte som vid mens när det rinner när man kissar eller ställer sig upp från sittande..

• Sol1

Ok, hade den tanken också, hur länge och hur mycket blödde du då?

• Sol1

Ok jag jag blöder som en vanlig mens men lite slemmigare, kan ju bara hoppas på att det är som tvilling berättelsen, det är väl bara avvakta och se..

Hade du kvar gravid symptom eller när började dom efter din blödning?

Jag har börjat må illa

• Sol1

Kom att tänka på att jag hade två ägglossningar efter varandra denna månad, eller iallafall vad jag tror, först dag 7 sen dag 9 dessa äggvitelikande sekret.. vid två tillfällen och hade sex innan första ägglossningen och samma dag som den andra ägglossningen.. så kanske ändå är det så eller så är det bara i mitt huvud? Någon annan som haft två ägglossningar? (Jag har även pcos)

• Sol1

Kom att tänka på att jag hade två ägglossningar efter varandra denna månad, eller iallafall vad jag tror, först dag 7 sen dag 9 dessa äggvitelikande sekret.. vid två tillfällen och hade sex innan första ägglossningen och samma dag som den andra ägglossningen.. så kanske ändå är det så eller så är det bara i mitt huvud? Någon annan som haft två ägglossningar? (Jag har även pcos)

Svar på tråden Gravid och blödning?