• Freddie K

Vilken ställning gillar du bäst?

Jag gillar när hon rider mig. Då kan jag se henne och smeka hennes bröst samtidigt.

Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Freddie K
    Anonym (Haha) skrev 2021-02-28 16:46:34 följande:
    Finns till och med en låt om det:
    Varför är det så skönt att knulla bakifrån

Borde gå att googla på texten, hahaha
    Björn Rosenström, om jag inte missminner mig.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Freddie K
    Anonym (Kvinna 21 år) skrev 2021-05-30 18:30:42 följande:

Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.

Det är härligt. .
    Man kan inte somna levande och vakna upp död!.
  • Freddie K

Missionären är härlig. Intim och så, men eftersom att jag inte har så stor så föredrar jag rida eller bakifrån. :s.

• Freddie K
    Xclueless skrev 2021-09-22 09:15:54 följande:
    Hmm, hellre rida än bakifrån isåfall, tycker ändå ett mindre don är som skönast då!

-för kvinnan iaf.
    Det funkar för mig också. Jag gillar rida. Då kan hon böja sig ner och kyssa mig samtidigt som hon rider mig i sin takt.
  • Freddie K
    Danniboy skrev 2021-09-22 16:05:51 följande:

Det finns olika varianter av missionären man kan köra, då vi killar kommer in djupare, och känns således (ibland betydligt) större inuti tjejen. En av dessa varianter är att använda en kudde under hennes höfter, så hon lyfts upp, sen kan du ha hennes ben över dina axlar. Ett mindre paket, blir till då ett mellanstort/stort paket.

En regel som är bra att följa för oss killar som inte är särskilt stora, är att alltid se till så att tjejens ben är så nära varandra som möjligt. Ju mer dom är isär, desto mindre kommer du kännas. Sen, som tidigare nämnt, ha en kudde under hennes höfter. Väldigt, väldigt lätta men effektiva trick man kan använda för att förbättra framförallt tjejens upplevelse.

Kuddtricket fungerar för övrigt i doggy också. Bara se till att hon ligger på mage på kudden.

Tack för tipsen! .
  • Freddie K
    Xclueless skrev 2021-09-22 16:39:16 följande:
    Ett tryck (handflata, knytnäve eller dyl) ovanför blygdbenet i missionären är en bra grej också, gammalt trick men ack så funktionellt. Då trycks g-punkten ner mot penis. Gottigott!
    Tack. Det ska jag testa någon gång om jag får chansen. Glad
  • Freddie K
    Danniboy skrev 2021-09-22 16:44:45 följande:
    Ingen orsak, min vän. =)
    {#emotions_dlg.flower}
  • Freddie K

Jag gillar när hon rider. Då kan jag sätta mina händer på hennes rumpa och hjälpa henne att rida. Jag gillar även missionären, även om många tycker den är tråkig.

• Freddie K
    Anonym (ms) skrev 2022-05-22 10:23:28 följande:

Missionären med en kudde under rumpan. Jag kommer varenda gång så. Men inte om mannen lyfter på mina ben, särskilt inte om han ska trycka upp mina ben runt huvudet, som så många envisas med om man råkar vara flexibel. Jag kan då varken stöta emot eller vara delaktig utan blir bara liksom ett passivt knullobjekt. 

Åh, det låter härligt! Jag gillar också missionären för jag tycker att man kommer varandra så nära då. .
  • Freddie K

Jag gillar missionären och när hon rider. just saying.

• Freddie K

Vilken ställning är bäst om man inte är så stor?

• Freddie K
    Anonym (ms) skrev 2022-07-25 10:38:41 följande:
    Det där är ett betydligt mindre problem. Alla ställningar passar då. Det är mycket svårare att klämma in en 6 cm bred penis.
    Jo, men vilken ställning är skönast då, om man säger så? För kvinnan då.
  • Freddie K
    Anonym (ms) skrev 2022-07-25 11:27:19 följande:
    Frågar du mig, så är det inget som slår missionären. Mina lår kring hans midja och hans händer på min rumpa. Stor eller liten kuk har ingen betydelse, det är den enda positionen som kan få mig att komma.
    Ok.  Jag gillar också missionären. Många tycker den är tråkig, men jag gillar den för då kommer man så nära och kan ha ögonkontakt, sen kan jag suga på hennes bröst samtidigt och det är inte fel. .
  • Freddie K

Nej, kanske dags att göra lite annat nu. Skäms

• Freddie K

Jag gillar också när hon rider mig för då kan jag sträcka upp händerna till hennes bröst och smeka de. Det bästa är när hon böjer sig ner och kysser mig samtidigt. .

• Freddie K

Jo, variation är bäst. . Jag älskar när hon rider mig. Skönt att låta henne ta kommandot lite med. .

• Freddie K

Vill gärna ta henne bakifrån i rumpan. Skäms

• Freddie K

Om jag skulle ha sex med en kille så vill jag nog rida honom, eller ligga på rygg och känna honom tränga in  mig. Skäms

Svar på tråden Vilken ställning gillar du bäst?