Vilken ställning gillar du bäst?
Jag gillar när hon rider mig. Då kan jag se henne och smeka hennes bröst samtidigt.
Jag gillar när hon rider mig. Då kan jag se henne och smeka hennes bröst samtidigt.
Älskar att suga av min kille, så skönt att se han njuta.
Missionären är härlig. Intim och så, men eftersom att jag inte har så stor så föredrar jag rida eller bakifrån. :s.
Det finns olika varianter av missionären man kan köra, då vi killar kommer in djupare, och känns således (ibland betydligt) större inuti tjejen. En av dessa varianter är att använda en kudde under hennes höfter, så hon lyfts upp, sen kan du ha hennes ben över dina axlar. Ett mindre paket, blir till då ett mellanstort/stort paket.
En regel som är bra att följa för oss killar som inte är särskilt stora, är att alltid se till så att tjejens ben är så nära varandra som möjligt. Ju mer dom är isär, desto mindre kommer du kännas. Sen, som tidigare nämnt, ha en kudde under hennes höfter. Väldigt, väldigt lätta men effektiva trick man kan använda för att förbättra framförallt tjejens upplevelse.
Kuddtricket fungerar för övrigt i doggy också. Bara se till att hon ligger på mage på kudden.
Jag gillar när hon rider. Då kan jag sätta mina händer på hennes rumpa och hjälpa henne att rida. Jag gillar även missionären, även om många tycker den är tråkig.
Missionären med en kudde under rumpan. Jag kommer varenda gång så. Men inte om mannen lyfter på mina ben, särskilt inte om han ska trycka upp mina ben runt huvudet, som så många envisas med om man råkar vara flexibel. Jag kan då varken stöta emot eller vara delaktig utan blir bara liksom ett passivt knullobjekt.
Jag gillar missionären och när hon rider. just saying.
Vilken ställning är bäst om man inte är så stor?
Nej, kanske dags att göra lite annat nu.
Jag gillar också när hon rider mig för då kan jag sträcka upp händerna till hennes bröst och smeka de. Det bästa är när hon böjer sig ner och kysser mig samtidigt. .
Jo, variation är bäst. . Jag älskar när hon rider mig. Skönt att låta henne ta kommandot lite med.
.
Vill gärna ta henne bakifrån i rumpan.
Om jag skulle ha sex med en kille så vill jag nog rida honom, eller ligga på rygg och känna honom tränga in mig.