Letrozol 2021
Hur går det för er?
Hur går det för er?
Var på ultraljud idag. gick bra så nu bara hoppas det tar sig.
På äl+5 någonstans..så rätt långt kvar..hur går det för er?
Gud vilken timing ???? spännande! samma här, än så länge ingenting.
Mizzi hur går det för dig?
Spännande, Hur lång cykel brukar du ha annars? har inte varit med om samma.
jag har fått en liten blödning nu under Cd22 och Cd23, jag undrar om det kan vara en nidblödning? eller om det är ngt annat. Känner inte igen kroppen. Har alltid regelbundna cykler mellan 28-30 dagar.
Jag hoppas men man vet ju aldrig känns det som. Hur har de gått för dig? Vilken cd är du på nu?
Jag fattar inte vad som hände i denna cykel med letrozol, sedan cd 22 fram tills dag 28 har jag haft små blödningar rosaaktiga. som mellanblödningar. Ngn som haft detta?
det har varit rosa och som spottings. har aldrig haft det tidigare, så man blir lite orolig ändå.... kommer mensen efter detta då? känner mig helt förvirrad.
okej, det är första gången det händer för mig, så man blir ju lite orolig. läste att det kan beror på hormonobalans eller tidig graviditet.
är på CD 28 idag och lite rosa idag med men mkt lite. tog ett igår som var super svagt. vad tror du?
Mellanblödningarna var en rubbad mens på grund av en cysta. var på VUL idag och hade en äggblåsa på 17 mm.
och Cystan var borta. Trodde nästan jag var gravid.
Hur går det för er andra?
Fick troligtvis ägglossning 2-3 dagar efter jag varit hos gynekologen. Hade bim förra onsdagen alltså idag bim+9 men igår fick jag en mindre blödning. har aldrig haft en mens som varit över en vecka sen. Men nu såklart ska det väl strula?
hur går det för dig? med trippeldos.
Hej! Har fått vila lite från Letrozole pga av en cysta men hoppas att kunna köra en kur denna cykeln som kommer. hur går det för dig Mosgos?
Börjat med letrozol igen, känns bra