xcuseme skrev 2021-05-14 11:58:34 följande:
Ja du, efter någon dag var det minus på ett digitalt så fick nog gravid 1-2 för att de fanns hcg kvar efter ovitriell, men idag är de 17 dagar sen jag tog sprutan och ingen mens alla. Tog ett cb dig äl test för skoj skull då ja hade en kvar och den visade glad gubbe. Tog rfsu gravtest igår och man kunde se nått svagt. Så vet inte vad som händer. Borde va ett starkt plus nu 17 dagar efter ovitriell om de skulle va nått.. vill att mensen ska komma så man kan börja om,.
Hur går de för dig?
Oh jag förstår.. svårt när man tillför så mycket hormoner till kroppen =/ Hoppas att det är ett plus i slutändan annars så hoppas jag åt er nästa gång!
Ja högst oklart här med. Jag fick glad gubbe på ägglossningstestet den 3 maj, 10 dagar efter att hon ville att jag skulle ta provera o börja om. Ska ha mens på söndag eller tisdag när det gått 2 veckor. Har jätte ont i brösten och ländryggen med mensvärk till o från. Men med alla negativ test man fått så känns det högst osannolikt att vi ha lyckats på denna gången "bara för att" nästan.. Tror snarare det är kroppen som vara vill stöta ut och få mens.. jag ska ta ett test på onsdag tänkte jag..