• Sola13

Letrozol 2021

Hej! det har inte fungerat med NC för mig innan jag började med letrozol, men nuförtiden fungerar det hyfsat. Men det är en sak jag inte förstår, jag hade i måndag 36,15 grader och under vul en äggblåsa på 18 mm, gyn sa att ägget släpper senast på fredag, i tisdag 36,8 och blinkande smiley, igår 35,95 och blinkande smiley (kollar alltid enbart på morgonen) idag har temperaturen ökat till 36,3 vilket tyder på ägglossning väl, men idag är det fast smiley på CB testet. Vad betyder detta, för fast smiley har man väl innan ägglossning skett, eller kan det vara kvar även efter?

• Sola13
    Mizzi26 skrev 2021-10-14 21:30:51 följande:

Okej då hänger jag med :)

Vissa känner ju absolut ingenting och det tycker jag är häftigt på något sätt. Själv kände jag väldigt mycket och visste redan innan plusset kom att jag var gravid, bara synd att det slutade i missfall båda gångerna.

Vad hade du för symtom och hur snabbt efter ÄL började det? Hur många dagar efter ÄL testade du positivt?
  • Sola13

Hej! Kan ni inte uppdatera var ni är i cykeln?

Själv är jag på äl + 7-8, ni vet hur denna väntan är?. Snart borde mina spottings sätta igång. Har inga direkta symtom för tillfället. Så här ser tempen ut :)

• Sola13
    Kariiiin skrev 2021-10-21 15:35:41 följande:

Här fick jag mens idag.. så hade nog ägglossning tidigare än jag trodde!

Intressant temp!! Hoppas!!

Okey vad trist! :(
  • Sola13
    Hoppaspåbebis skrev 2021-10-21 15:59:20 följande:

Jag är just nu på äl + 13

Tänkte ta ett test på söndag då jag antar att bim är om man ska räkna utifrån Ovitrelle sprutan.

Men nej va tråkigt. Dem symtomen som du hade va då bara pms :(

Känner du av något nu?
  • Sola13

Har haft spottings lite sedan fredag em så antar att det inte tog sig denna gången heller ?? Mens borde komma någon gång mån - ons! Har inte heller haft ägglossningsflytningar på ett tag nu, undrar också vad det beror på!

• Sola13
    Mizzi26 skrev 2021-10-25 12:09:32 följande:

Nej vad tråkigt! Höll verkligen tummarna för dig!

Blir det ökad dos eller samma nu?

Är på äl + 12 idag, har inte kunnat tempa lördag/söndag så vet inte hur det såg ut då men låg temperatur imorse iaf. Är sjuk, vet inte om det spelar in men borde väl ge mig en högre temp i så fall? Det funkade ju bra med en stor blåsa denna gången, så kommer fortsätta på samma sätt med bara en tablett även nästa, men är nervös över att det inte ska räcka..

Fick svar på progesterontestet som jag tog äl + 8-9, var ett värde på 29, är det något som har koll på vad det bör ligga på? :)
  • Sola13
    Hoppaspåbebis skrev 2021-10-25 16:21:36 följande:

Hittade detta

Tack! Då ligger jag iaf inom referensvärdet, även om jag gärna hade velat ligga högre inom det spannet!

Idag var tempen betydligt högre igen, men inte lika hög som i fredags. Känner inga symtom och jag spottings. Mensen kommer idag eller imorgon :(
  • Sola13

Är på äl + 13 och mensen ska komma ikväll eller imorgon. Har lite ont i magen och spottings. Vi har försökt sedan februari då jag fick veta att jag har pcos. Vi har stöttat varandra och haft gott mod nästan hela tiden, men ikväll känns det tufft.. jag VILL INTE få den där mensen en gång till nu, jag vill ju bara att vi ska få skapa vår familj som vi drömmer om! Fan vad ont det gör ibland. Och VILKA KÄMPAR vi är allihop som krigar på!!

Svar på tråden Letrozol 2021