Mina pojkar 2 skrev 2021-10-25 12:19:09 följande:
Jag tycker det är tidigt, fick också fara på cd10 hade många ägg men bara 10 mm och slemhinnan var 6 mm. Barnmorskan trodde jag inte skulle få ägglossning. Däremot har jag haft positivt ägglossning test på dag 20 och haft positivt ägglossning test i fyra dagar, men tror inte att det blir något denna månad. Har inget äl-sekret, känner ingen äl-smärta. Förstår inte varför jag har glad gubbe i fyra dagar i streck. Ska be om dubbel dos till nästa mens. Du får gärna återkomma efter du varit på ul får vi höra hur det gått, hoppas dina ägg växer bra :)
Ja det känns lite väl tidigt med vul på cd 9 men å andra sidan tror jag inget fungerar denna cykel då jag fortfarande blöder. Snart 4 veckors blödning och förstår inte varför. Känner mig helt uppgiven nu för att det aldrig slutar. Och så luras det o typ slutar någon dag för o dra igång igen dubbelt så mycket dagen efter.. suck. Hoppas vi kan finna problemet på det också.
Ibland har jag starka äl känningar och sekret och ibland inte men ändå fått ägglossning så vågar inte lita på kroppen riktigt.
Ja en dubbel dos kanske hjälper för att det ska släppa också :) hoppas att det gör det nu med bara att det är segt haha.