Letrozol 2021
Ja det har varit väldigt tufft, men jag blev gravid i somras och sen fick jag tyvärr ett MA. Och efter det försökte vi i några månader till men det hände ingenting. Då sökte vi hjälp på en privat klinik och fick diagnosen. Inte konstigt att man inte blir gravid när man nästan aldrig har ägglossning. Nej tyvärr ingen remiss till ivf än eftersom att jag är under 25. Men min läkare verkar hoppfull eftersom jag ändå blivit gravid en gång trots oddsen, och annars kan vi göra ivf privat och finansiera det själva men det tyckte han var onödigt ;) Vad skönt att du fick hjälp så pass fort! Önskar verkligen att jag hade kollat upp tidigare... åhh håller verkligen tummarna för dig!! Så jobbigt med all väntan :o
Ja, väntan är den värsta. Men försöker landa i det och inte stressa upp mig. Tänker också att jag ställer mig in på ivf, och blir det bebis innan med hjälp av letrozol så är det bara en välkommen överraskning! Haha, kanske låter cyniskt men för min egen del så vill jag ta ner förväntningarna lite. Det är så jobbigt att månad in och månad ut hoppas och tro för att sedan bli besviken..