• Undska

Letrozol 2021

Hej, hoppar in här :)

Är på min första letrozol kur, enkel dos. Åt sista tabletten i söndags 16/5. Fick komma på vul igår 8 dagar efter första tabletten då jag haft känningar som liknar äl. Läkaren kunde igår se en follikel på 14mm samt 13mm. Ska tillbaka imorgon 21/5 för att se om de växt något..

• Undska
    Stickling skrev 2021-05-20 07:39:05 följande:
    Hej! Vad spännande! Jag är också på första kuren, tog sista tabletten i fredags och var på vul i tisdags. Då sågs en follikel på 15,8 mm, blev så glad och lättad. Hade försökt ställa in mig på att inget skulle ha hänt, så fick mig en glad överraskning :) Spännande att du hade två större folliklar! Du kan väl uppdatera hur det går!
    Hej Absolut :) 

Lite nervös åt båda hållen faktiskt haha . Dels att de kanske inte växer, och gör de det så kanske båda växer till sig. Vet inte om man får sexförbud om man har två stora? 
  • Undska
    Stickling skrev 2021-05-20 07:39:05 följande:
    Hej! Vad spännande! Jag är också på första kuren, tog sista tabletten i fredags och var på vul i tisdags. Då sågs en follikel på 15,8 mm, blev så glad och lättad. Hade försökt ställa in mig på att inget skulle ha hänt, så fick mig en glad överraskning :) Spännande att du hade två större folliklar! Du kan väl uppdatera hur det går!
    Hej..  Kom från vul precis, min största äggblåsa var runt 15mm och slemhinnan 3mm på dag 12 som jag är idag. Tror ni det är kört? :( 
  • Undska
    Stickling skrev 2021-05-25 07:29:33 följande:

Hej! Förlåt sent svar, hade visst inte notifications på i denna tråd. Hur går det för dig? Jag vet inte riktigt hur gränsvärdena för måtten ser ut, tyvärr. Vad sa läkaren om måtten då?

Ska på ny kontroll 8,30 idag, sitter i väntrummet nu :/ får se vad läkaren säger..
  • Undska
    Stickling skrev 2021-05-25 08:16:56 följande:

Okej, men så bra! Då får du besked. Det är ju så tärande med ovisshet. Lycka till, håller tummarna att allt går bra!

Klar nu :) en äggblåsa på 21mm samt en tre skiktad slemhinna på 8 mm :D ägglossning närsom sa läkaren!! :)
  • Undska

Jag fick ägglossning!! Första kuren med Letrozol , så glad :D

Svar på tråden Letrozol 2021