• Bellinas

Letrozol 2021

Hej.
    Hoppar in här också. Har precis lyckats få Letrozol utkskrivet av en läkaren... 
    Men det tog ett tag. Man får olika svar från de läkare man pratar med. Vissa säger att om man har regelbunden ägglossning så hjälper inte Letrozol. Andra tycker man kan prova och jag har ju hört att det har fungerat för kvinnor som har haft regelbunden ägglossning.

Får börja nästa cykel, nu är det för sent. Men hänger gärna med er andra och ser hur det går.

• Bellinas
    xcuseme skrev 2021-05-18 14:52:22 följande:

21 dagar sen ovitrelle, inget plus och ingen mens. Tycker den borde komma så man lixom får börja om på ny kur. 6v sen man hade mens nu dvs 42 dagar sen. De märkliga är att sen ja tog mitt vaccin mot coviden så har mensen försvunnit. Förr hade ja alltid 32 dagar cykel.. suck

Hej.
    Jag har läst i utländskt forum att vaccinet för covid-19 kan påverka den kvinnliga fertiliteten. Inget som någon har nämnt i Sverige! Då tvekar man ju att ta det om man är i vår situation...
    Vilket vaccin fick du?
  • Bellinas
    Stickling skrev 2021-05-20 07:39:05 följande:
    Hej! Vad spännande! Jag är också på första kuren, tog sista tabletten i fredags och var på vul i tisdags. Då sågs en follikel på 15,8 mm, blev så glad och lättad. Hade försökt ställa in mig på att inget skulle ha hänt, så fick mig en glad överraskning :) Spännande att du hade två större folliklar! Du kan väl uppdatera hur det går!
    Vilken dag startade du på och hur många dagar tog du?
    Jag ska börja nästa cykel.... så nyfiken.
    Vilken Letrozol har du? Finns så många varianter att välja på, blir osäker på om det är någon skillnad på dem...
Svar på tråden Letrozol 2021