Varbergstjej skrev 2021-04-15 08:18:50 följande:
Hej! Härligt, inte lång tid kvar! Det finns en BIM-lista längre upp, jag och Steeph har BIM 22/4 :) jag har varit lite svettig, känner mig lite febrig ibland och min temp är hög jämfört med cyklar utan letrozol. Tror det beror på högre progesteronvärde och därmed högre temp= jag känner mig lite febrig ibland. Annars vääääldigt lätt molvärk men knappt så jag märker av det. Tror man får ha is i magen och se om mensen kommer... när man längtar och hoppas så oändligt mycket så tar man minsta lilla sak som ett tecken. Jag vet precis hur det är...
Håll ut, bara 6 dagar kvar! Försök ta hand om dig själv, var snäll mot dig själv och slappna av så gott du kan. Ta ett glas vin (snart kanske du inte får det längre :)), en lång promenad, lyssna på en pod och försök njuta. Även fast det är svårt <3
Hej !!
Tack för peppen !
MEN jag tog ett grav test imorse som tyvärr visade negativt =( jag har haft mensvärk till och från hela dagen så jag tror att mensen kommer den 20/4. Det är bara första kuren kanske höjer nästa med dubbeldos?
Jag och min man har en läkartid den 29/4 ( på dag 10)
Man blir så frustrerad nu när man har testat med Letrozol =( vad fan är problemet ?! Har även gjort en spolning där allt var helt normalt, regelbunden mens osv..