Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-25 23:11:53 följande:

Nja, några små, små steg framåt har det blivit i sommar. Det har inte blivit några träffar, ej heller nakenbad. Men jag har i alla fall solat och badat i en sexigare bikini än jag gjort på väldigt många år. Det var min man som valde bikini?. Men det kändes underbart att visa upp sig på ett sätt som jag inte gjort förut.

Herregud vad härligt, när man känner männens intensiva blickar på min kropp.

Jag hoppas verkligen att jag kommer ta fler steg i denna riktningen !

Antar att även din man gillar att du får blickar från andra män. Att de kollar för att de tycker det är intressant men att det samtidigt är förbjuden mark? eller att de i allafall tror det är förbjuden mark.

Vi har heller inte kommit längre än att vi pratat några gånger om våra fantasier som faktiskt innehåller sex på flera eller i vart fall att hon har sex med någon annan. Närmast vi kommit varandra är att jag ska vara med, inte nödvändigt ha sex samtidigt men att jag får kolla på. Det vi fastnar på är hur vi ska hitta en man som är med på detta upplägg. Vi tar små steg och vi får se vad hösten/vintern har att bjuda på.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-08-26 22:13:18 följande:

Ja, hade min make fått bestämma, så hade han definitivt köpt en fotlänk till mig omedelbums?. Det är definitivt något han vill jag ska bära, föra att visa mig tillgänglig. Men, men där är jag inte riktigt i mitt riktiga liv. 

Du svarar ju så bra på alla frågor men har din man någon gång önskat att du bär med dig kondomer i väskan? Som ett bevis att du är beredd om det skulle komma ett tillfälle för bra att tacka nej till? Bara tanken att min sambo skulle ha kondomer med sig gör mig lite uppspelt.
  • Anonym (Man)
    JayBerg skrev 2021-11-11 20:06:18 följande:

Hej! är bara såå nyfiken?? hur går det? har det kanske hänt nåt? hur går tankarna?

Jag är själv en man med samma smak som din man, jag tänder på att tänka mig min fru med en annan.

Min fru vet om det och vi har pratat en hel del om det men hon har inte gjort nåt.

Dock rollspelar vi lite olika scenarier där hon tar hem en älskare eller ibland kommer hon hem nyknullad m.m. SUPERsexigt!!

Tanken är kittlande ( inte i början) för henne men steget att faktiskt göra nåt är ganska långt vilket jag förstår. 

Ja, man är ju lite nyfiken.

Vi är på samma nivå som er, pratar om det och min sambo tycker det är en kittlande tanke men ändå ganska långt bort om det inte är så att chansen dyker upp framför våra ögon. Att aktivt söka efter någon är något vi, eller kanske främst jag, funderar på hur det ska gå till. Vi har båda en tanke på att träffa någon random kille i en hotelllobby som vi börjar prata med och sedan bjuder upp på rummet. Men hur stor är chansen att någon skulle ragga på ett par?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-11 22:12:05 följande:

Det är väl som för många andra i det där hopplösa ekorrhjulet.... veckorna bara snurrar iväg, och allt mellan himmel och jord ska fixas. Då står man där, efter några månader och konstaterar att inte så mycket har hänt.

Absolut, vi fortsätter med våra fantasier, och min man tänder oerhört på allt som har att göra med att jag på ett eller annat sätt är med andra män.... Som jag har redogjort för i denna tråden så är jag långt ifrån opåverkad också. Men..... nästa steg låter tyvärr vänta på sig.

Ni har det.typ som oss då, ekorrhjulet so snurrar. Vi har ikväll pratat om att hon har sex med någon annan men även trekant där jag är med och det tänder henne enormt nu faktiskt. Hon sa ikväll att det kommer ske, att hon kommer ligga med någon annan dvs. och att jag får vara med och titta på eller delta
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-11-11 22:12:05 följande:

Det är väl som för många andra i det där hopplösa ekorrhjulet.... veckorna bara snurrar iväg, och allt mellan himmel och jord ska fixas. Då står man där, efter några månader och konstaterar att inte så mycket har hänt.

Absolut, vi fortsätter med våra fantasier, och min man tänder oerhört på allt som har att göra med att jag på ett eller annat sätt är med andra män.... Som jag har redogjort för i denna tråden så är jag långt ifrån opåverkad också. Men..... nästa steg låter tyvärr vänta på sig.

Ni har det.typ som oss då, ekorrhjulet so snurrar. Vi har ikväll pratat om att hon har sex med någon annan men även trekant där jag är med och det tänder henne enormt nu faktiskt. Hon sa ikväll att det kommer ske, att hon kommer ligga med någon annan dvs. och att jag får vara med och titta på eller delta
  • Anonym (Man)
    JayBerg skrev 2021-11-11 20:54:53 följande:

Nä tyvärr är nog chansen liten att nån bra kandidat dyker upp bara sådär

men man vet aldrig!

Raggar män på par? nja .. troligen inte men vi har lekt liiite med tanken på henne ensam i en hotellbar, hon får napp, hon frågar om han vill följa med till rummet men att jag måste vara med.

Men ..  hela grejen med att det är en helt främmande man är inte det som tänder min kvinna mest.

Vi leker mest med tanken på att hon har en stadig älskare som hon besöker ibland.

Precis, chansen är nog liten att det skulle dyka upp en kandidat utan att vi själva måste vara lite aktiva också.

Vi har inte gemensamt funderat på att hon ska ha en stadig älskare eller inte och det är nog inget som jag egentligen går igång på. Främst för att det inte ska hinna uppstå känslor mellan henne och den andra mannen om de träffas flera gånger. Tillfälliga partners som man kanske träffar en eller två gånger lockar mig mera. Min sambo går igång på tanken att ligga med någon annan och jag tror att en stor del av detta är dels av nyfikenhet på att just ligga med någon annan men även att det tänder mig och att hon vill tillfredsställa mitt behov så att säga. Jag berättade bland annat att jag läst en text om hur en man sprutat i en kvinna när maken kollade på och att jag blev kåt av det, och att det varit häftigt att se när någon sprutar i henne.

Så igår när vi låg och pratade lite snusk och hon samtidigt onanerande viskade jag i hennes öra att hon skulle fantisera om att det var en annan man hon var med och att han sprutade i henne och hon kom rätt hårt efter bara en liten stund. Hon log efteråt och var nästan lite skamsen att hon fick orgasm av att tänka på någon annan samtidigt som hon låg i sängen bredvid mig och onanerande.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Provat sig fram) skrev 2021-11-14 23:20:49 följande:

Hej,

Det spårade oftast in på en av mina vänner, hon tycker han är attraktiv, han är lätt för oss båda att umgås med osv. Det var även en fördel att vi ofta kunde skämta grovt, där jag kunde ibland flika in något som syftade på min partner är säkert sugen typ. Vi skämtade en del om det under en tid, tills jag bekände att det kanske inte bara är skämt. Det slutade med att det hände, och det har det gjort ex antal gånger sen dess.

Det ska sägas att jag tänder väldigt mycket på hennes initiativtagande i det hela. Jag kommer inte sitta på bodycontact och leta efter killar med stor till henne. Det här bygger till hundra procent på att om hon attraheras av någon så styr hon själv över händelseförloppet, där jag inte sätter några regler. Vi litar på varandra till hundra procent, ingen av oss vill något annat än att leva med varandra. Vi trivs bra ihop och har ett bra sexliv.

Jag tycker det är intressant och inte bara hos er att man väljer någon man känner. Visst, jag köper att man vet vad man får och det går att hålla det på en viss nivå men när vi diskuterade detta så har vi nog samsyn i att det inte ska vara någon vi känner, eller att han känner till oss. Eller snarare att vi inte letar i vår hemstad för där är det lätt rykten uppstår och det skulle kunna skada vårt rykte, framförallt är min tjej rädd för detta. Vi vill hålla oss anonyma så att säga men jag vill inte heller leta okända män på BC då det känns opersonligt även om man kan verifiera sig innan. Tänker kanske att vi kommer testa Tinder och se hur intresset är att träffa oss när vi är på besök i en annan stad.

Detta är inte bara en fråga till dig utan till alla som letar i vänskapskretsen, men känns det inte konstigt att ens bästa vän knullar ens tjej?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Ilse) skrev 2021-11-15 09:29:37 följande:

Jag och min man tänker lite som du och vill inte blanda in någon vi känner. Jag föredrar att träffa mannen genom en sexkontaktsida då jag vill veta lite om honom och även träffas för en ren kemiträff först. Min man är lite mer inne på att han vill att det ska ske mer spontant men det har jag svårt att se hända. Jag känner mig tryggare då jag vet vem jag ska träffa och att det kommer ske. Känns lättare att träffa rätt och inte bara ta någon för att man känner att situationen kräver det som jag ser en risk med om man spontanträffas samma dag via t ex tinder. (Om man bokat hotell m.m. och har detta som syfte.)

Trygghet pratar min tjej också om och hon känner sig trygg i att jag är med henne, sedan tänker jag att någon form av kemiträff är ett måste även om vi nu söker på tinder. Ett förutsättningslöst möte över ett glas vin eller en öl för att sedan skiljas åt i samförstånd eller gå upp på rummet tillsammans om det känns bra. Vi vill nog inte ha mer spontant än så. Men att veckor innan planera och ha kontakt med någon är inget vi ser något nöje med. Som jag skrivit tidigare så kommer vi leta någon i andra städer än där vi bor och vill kanske att allt från urval, möte och sexakt sker över en weekendresa. Men det är så vi pratar kring detta.
  • Anonym (Man)
    Anonym (My) skrev 2021-12-09 01:37:29 följande:

Jag har länge fantiserar om just detta och även tagit upp det med min sambo men han vill inte. Tyvärr. Så för min del stannar önskan om att bli knullad av andra män vid fantasi. Tråkigt men men jag kan inte göra något åt det.

Och så får det lov att vara tänker jag, om han inte gillar tanken så behöver du acceptera det. Du kan ju fortfarande fantisera och onanera tänker jag.

Första gången jag berättade för min tjej att jag drömt att hon haft sex med en annan man och jag blev kåt av det i drömmen så sa hon inte så mycket om det. Sedan har vi pratat om det vid fler tillfällen och hon verkar ha landat i det och hon har också erkänt att hon tänder på det och att hon också fantiserat om att ha sex med någon annan.

Jag tänker att din sambo också kanske måste få tid att landa i tanken och att det kan ta olika lång tid. Kan en trekant vara något? Han får vara med på ett hörn och du får vara med någon annan?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Nyfiken) skrev 2022-01-05 21:45:06 följande:

Hm, jäklar vad svårt det är att komma vidare för mig. Kanske får acceptera för mig själv att fantasier runt detta är nog för mig, trots besvikelsen från min älskade man.

Jag tycker det är så hett att fantisera om detta tillsammans med min man, men lika svårt att faktiskt våga/vilja ta nästa steg, hmmm

Jag förstår och känner igen mig lite i svårigheten. Hur långt hr ni gått? Har ni sökt aktivt efter någon på exempelvis BC eller Tinder? Eller är det det steget som är svårt att ta för dig/er?

Ett förslag, googla på Liwslust blogg
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män