Anonym (Nyfiken) skrev 2023-01-29 08:23:42 följande:
Roligt att se dig tillbaka i denna tråden! Så fina, tänkvärda och intressanta inlägg. Uppdatering från mig önskas. Ja, anledningen är väl att det inte händer så jättemycket. Livet har kommit emellan med allt vad det innebär. Så, nej, jag har ej tagit steget ännu. Men det innebär inte att elden har slocknat. Jag och min man fantiserar fortfarande om att jag är med andra män, samtidigt som jag tänder på det.
Det jag har gjort, som är lite nytt är att jag anonymt har chattat med några män från olika forum. Det har blivit riktigt hett i några chattar. Det är verkligen en fantastisk känsla att läsa om vad andra män tycker om mig, och vad de vill göra med mig. Det har gett mersmak att gå vidare. Vi får se vad som händer. Tröskeln finns där fortfarande.
Intressant att reflektera över dina kommentarer. Att du har tänker för mycket på sex dessa dagar, så att det nästan känns jobbigt, som jag tolkar dig.
Jag funderade på en annan sak du skrev om. Att det är trekant som oftast gäller för dig. Bara för att vara extra tydlig, så att jag förstår: Är det trekant, där din man är med, eller är det trekant med två andra män?
Jag måste säga att du är verkligen en förebild för mig i dina tankar, funderingar och handlingar
Kul att höra från dig. Ja chattande kan vara hett.
Min mans lust har gått ner senaste åren vilket inte berodde på detta men det sammanföll olyckligt med andra omständigheter. Jag hade ganska hög lust innan men den ökade och hans minskade vilket gjort att vi hamnat lite i ofas. Inget vi inte kunnat hantera men det har ändå påverkat. Kanske det som gjort att jag blivit mer sexfixerad också? Men grejen att träffa andra är också ganska stark och ffa att han tänder på det vilket han fortfarande gör men mer i perioder.
Jag har främst träffat män själv men målet har mer varit trekant men då utan min man. Han vill inte vara med och han vill hellre att jag har trekant än träffar någon själv. När jag träffat olika män har det ibland varit mycket bra och ibland inte lika bra men jag har haft en känsla av att det ändå kan bli bättre även då det varit bra och så hade jag en perfekt trekant för en dryg månad sedan. Den blev bättre än jag kunnat föreställa mig. Inte helt lätt att hitta män som man passar med men det gjorde jag.
Så sammanfattningsvis har det varit upp och ner. Men ändå mer positivt än negativt så här långt. Och tack för dina fina ord!