Inlägg från: Anonym (Nyfiken man 44) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken man 44)

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Vilken härlig tråd!!

Det skulle kunna varit min fru som skrev om mig och mina fantasier. Jag avslöjade mina fantasier för min fru för ca 6 månader sen. 

Jag vill också ta nästa steget och se min fru ha sex med en annan man men min fru är inte riktigt där än. Hon är nog mest rädd för att bli kär, men jag skulle dock gärna se henne med en ung, snygg vältränad man. Gärna 10 år yngre än mig. Följer tråden med intresse!! Solig

Anonym (Nyfiken Ella) skrev 2023-01-19 22:54:41 följande:

Tyvärr blundar du för sanningen min vän, men så gör också alkoholisten, den substansberoende och heroinisten. Mina referensramar påminner vare sig om dina (som tycks ha cementerats i ditt sätt att reflektera i de stora frågorna) eller alkoholistens. För mig handlar det mer om avhållsamhet från skadligt och avtrubbande missbruk, oavsett om det handlar om artificiellt sexrus (inkl risktagande) eller heroinmissbruk (inkl risktagande).

Läs gärna något av den ungersk-kanadensiske läkaren Gabriel Mate så förstår du möjligen mitt resonemang bättre. I flera av sina utgivna böcker beskrivet Gabriel så himla bra vår kulturella belastning som uppmuntrar till alla möjliga missbruk och beroenden. En involvering i sexuellt vidlyftiga beteenden ingår utan tvivel i kategorin. Mönstret är identiskt med narkomanens, konsekvenserna är identiska. 

Självdestruktiva handlingar oavsett sfär intresserar mig knappast. Hoppas verkligen att du uppnår ditt ultimata nirvana, blir nöjd någon gång, när du delar en kvinna eller man eller varför inte ett glory hole eller ett anonymt Dark room?? Ditt nirvana ser totalt annorlunda ut än mitt helt enkelt. Vi får vara ense om att vi är oense. Sorry x 2.

Nyfiken Ella lägg ner!

Det är ingen som bryr sig eller orkar läsa dina manuskript. 

Vi fattar alla att du inte är inne på detta spåret sexuellt så dax att dra vidare. SkålTomte

Nyligt Ensam skrev 2023-01-24 21:38:27 följande:
    link.springer.com/article/10.1007/s10508-022-02299-3

Varsågod. 

Majoriteten fann en positiv utgång. Inga sexmissbruk påfans.

Från en som har erfarenhet av både missbruk och beroenden, så är det svårare att utveckla än man tror. Annars hade hela Sverige varit alkoholister.

Vars är dina empiriska bevis?

Hur många trekanter tar det för att utveckla ett missbruk, och hur länge innan detta övergår till ett beroende?

Eller spelar andra faktorer in, tex antalet avsugningar, analt eller ej?
    Det blir en förfärlig mängd variabler för dig att redovisa om.
    Hahaha det här var ju roligt för jag är så trött på Nyfiken Ella!

Nyfiken Ella, kolla även denna artiklen:

"Så vad kollar skandinaviska kvinnor på, egentligen?

Kvinnor gillar lesbiskt, gruppsex och åldersskillnader. Statistiken visar att de absolut mest populära sökorden är "lesbian", "extreme gangbang" och "swedish", följt av ord som "threesome" och "milf" och "teen"."

https://nyheter24.se/nyheter/trender/884604-undersokning-den-har-porren-kollar-svenska-kvinnor-pa

Hejsan alla som är intresserade av en extra partner i sitt förhållande.

Nu är jag (troligtvis) en av de få som läst HELA tråden och den var skit intressant till sidan 38 eller inlägg #390 av Nyfiken Ella. Efter det inlägget så har jag nog aldrig sett en intressant tråd total förstöras mer!! 

Hur vore det om vi helt slutade prata om sexmissbruk och sexuella sjukdomar då det absolut inte är vad den här tråden handlar om.  

Jag, och troligtvis 99% av folk som surfar in på den här tråden är intresserad, eller funderar runt hur det skulle vara att se sin fru/flickvän/sambo ha sex med en annan man. 

Vill man diskutera annat, typ färgen på sin diskmaskin eller hur vida en kondom fungerar eller inte kan väl starta en egen tråd eller leta upp en tråd som har det som rubrik!? 

Ser i fram emot att lära mig mer om trådens ämne:

HJÄLP, MIN MAN TÄNDER PÅ STT JAG ÄR MED ANDRA MÄN

Tack för ordet! Tomte

Anonym (nyfiken man) skrev 2023-01-29 23:36:35 följande:

För mig och min tjej är detta en fantasi som vi håller på att göra till verklighet. Det som är lite speciellt är att vår fantasi är ömsesidig, så hon tänder väldigt mycket på att jag ska vara med andra kvinnor precis som att jag tänder på att hon ska vara med andra män.

För oss handlar det dels om trygghet då vi är otroligt trygga med varandra, dels om dominans. När jag (än så länge bara i fantasin) låter henne vara med en annan man så är det för att jag vet att hon är min, och då kan jag låna ut henne till andra män. Jag tänder mycket på tanken att hon blir kåt av vad en annan man gör med henne, att hon får leva ut sin lust i stunden med någon annan, samtidigt som jag vet att hon är min, och hon vet också att hon är min. För henne är det på samma sätt med mig, fast omvända roller då.

Vi provade nyligen att jag låg med en annan kvinna, en som jag tidigare haft som KK. Det var ju en smärre succé och min tjej höll på att dö av kåthet när jag berättade för henne om hur vi haft det. Snart kommer hon att prova ligga med en annan man och jag tror att jag kommer att älska det.

Vår överenskommelse är att vi provar nu en gång vardera och sen ska vi pausa ett tag för att låta det sjunka in och se hur det känns. Men hon vet redan att hon vill att jag ska träffa min tidigare KK igen...

Längre fram finns en massa andra fantasier som vi vill prova, men vi tar det med små steg. :)

Bara att gratulera! Nog det häftigaste upplägget hittills.

Just nu har jag bara delat min fantasi om att jag vill se min fru ligga med andra, och vi har använt det som dirty talk när vi har sex men längre har vi inte kommit.

Har i nu läget inga fantasier om att knulla en annan kvinna men skulle min fru säga att det gjorde henne kåt skulle jag absolut tänka om.

Du får gärna ge en uppdatering om hur det går för er. Glad

Kul att denna tråden kommit tillbaka på rätt köl igen, så att säga.

Jag vill bara säga att den här tråden har lärt mig så mycket, särskilt från en kvinnas perspektiv.

För ett år sen skulle jag inte kunna tänka mig att min fru skulle få kyssa någon under samlaget. (I min fantasi alltså.) Men sen efter att läst på lite så förstod jag att ett sånt upplägg skulle vara allt för stelt och tråkigt. 

Sen när jag började prata med min fru om min vilja av att se henne ligga med en annan man så har hon förklarat flera gånger att hon inte kan ligga med någon utan att ha känslor involverade. Så hon har förklarat för mig att skulle hon ligga med en annan man skulle hon vilja gå på dejt först och lära känna mannen. Bygga upp känslor, lust och spänning helt enkelt. Helst innan jag träffar mannen. 

Jag har haft väldigt svårt att förstå detta upplägget, för som ?man? kan jag ha ganska lätt stänga av dom känslorna. 

Min fru har också skojar om att han då skulle bli hennes ?pojkvän? vilket jag också har tyckt låtit alldeles vansinnigt.

Men som sagt, efter ha läst lite olika upplägg här och hur olika vi kanske tänker så har jag verkligen tvingats att tänka om. 

Okay, jag tror fortfarande inte jag skulle vilja att min fru skaffade just en pojkvän, men kanske en stadig älskare. Kanske samma sak men i mitt huvud låter älskar bättre. 

Hur som helst ett stort tack till alla, särskilt TS, för alla kloka tankar och funderingar. Verkligen insiktsfull information! Solig

Solig
    Anonym (Q 40+) skrev 2023-03-13 19:33:06 följande:

Vad glad jag blir när jag loggar in för första gången på väldigt länge och ser att tråden lever Kyss
    (nedan följer mitt senaste svar till TS, januari 2022, kopierat bara som en påminnelse. Hoppas det är ok att kopiera in det).

Kanske var jag nu nyfiken att få läsa om TS och hennes man, eller någon annan i tråden, hade tagit något litet steg eller hade haft något härligt äventyr?

För min och vår egen del fortsätter det mesta i samma riktning. Fortsatt mycket positivt, kärleksfullt och att livet i stort är mycket bra och innehåller fantastiska upplevelser. 

Det mesta är lika men en stor förändring är att min egen "perfekta" älskare inte längre är min älskare då han har inlett en seriös kärleksrelation och nu är exklusiv med en annan kvinna.
    Det gjorde mig givetvis ledsen (i stunder mycket ledsen...), men jag och vi var inte helt oförberedda och med kärlek, och med extra mycket stöd från min älskade make, så önskar jag dem all lycka.

Den som tidigare läste mina inlägg, och särskilt lägger märke till mina ord i mitt senaste, förstår att jag i viss mån var förberedd på att min älskare inte skulle komma att vara min för evigt.

Jättespännande dock att jag (vi) sedan ett par månader har påbörjat en ny relation med en särskilt utvald älskare. Vi har redan fått en god relation som har gett härliga upplevelser. Det är nytt och jättespännande. Jag går in i det med öppna ögon och vi får väl se vad det kan leda till.

Jag förstod nästan att min ord "kanske fler män" skulle kunna leda till frågor.
    Som jag har berättat, eller åtminstone antytt, så har det under vår långa resa funnits små äventyr även med andra män och par.
    Och den första gången det hände "på riktigt", som jag skrivit om, var med en annan man och inte med mannen som senare har kommit att bli min enda älskare.
    I min och min makes fantasier kan fler män förekomma. I erotiska berättelser som vi läser eller lyssnar på förekommer fler män.
    Det är dock inget som vi strävar efter att förverkliga men som jag sagt så försöker vi vara öppna och nyfikna. Vi har lovat varandra att om ett spännande tillfälle spontant skulle råka dyka upp i vår väg, att vi åtminstone ska försöka tänka efter en sekund innan vi bara reflexmässigt säger nej.
    Dörren är inte stängd men det är inget vi aktivt söker.

Just nu är jag mycket nöjd och lycklig. Jag önskar inget annat än att få fortsätta med min nära och innerliga relation med min enda älskare.
    Men min make och jag har också pratat om att vi inte kan ta för givet att min enda älskare i framtiden kommer att vara nöjd med detta. Just nu verkar han inte ha utrymme, eller vara intresserad, av att ha fast relation med en kvinna i tvåsamhet. Men jag skulle alls inte bli förvånad om en fantastisk kvinna hittar honom och lyckas lägga beslag på honom på riktigt. Jag om någon skulle kunna förstå den kvinnan...
    Tycker om att läsa dina inlägg. Du skulle starte en blogg!  Flört

Du har ju som sagt en älskare och jag är lite nyfiken om ditt upplägg. 

Skulle du (eller din man) vara okej att kalla din älskare för pojkvän? Förändrar ju inte ert sexuella förhållande men ordet känns ändå lite mer förbjudet. 

Nu när du har en stadig älskare kör ni utan kondom då? 

Det kan ju vara lite förbjudet som man att erkänna att tanken om sloppy second tänder en, men det är något jag tänder på enormt i fantasin. 

Brukar din älskare vara kvar när din man "åter tar dig" eller bruka han åka hem innan?

Skulle din älskare vara okej om du hade fler älskare? Hur ser du på om han ligger med andra kvinnor? Skulle du bli svartsjuk då?

Får du lättare orgasm med din älskare? Jag kan tänka mig att det blir mer hett med en älskare liksom. 

Oj många frågor så jag pausar här. 

Ser fram emot dina svar då jag har blivit lite besatt av tanken att se min snygga fru ligga med en stilig, vältränad yngre man. Min tanke är också att sexet och förhållandet til honom skulle bli bättre om han kunde bli hennes älskare.   Solig
    Anonym (Q 40+) skrev 2023-03-14 20:07:15 följande:

Nyfiken man 44, m fl...

Hoppas du/ni har haft tid och lust att läsa mina tidigare inlägg.
    Om du vill dela din fru med en annan man, eller vill att hon ska ha en älskare, så är mitt råd att prioritera ned (helst släppa helt) att låta dina egna drömmar och fantasier styra dig. 

Mitt råd, och jag tror det är mycket enklare för dig att lyckas, är att du i stället lägger dig vinning om att verkligen på djupet förstå vad det är HON önskar sig, hur ska det gå till och med vilken typ av man ska det vara för att hon ska bli tillräckligt nyfiken, och känna sig trygg nog, för att vilja göra det. 

Jag vet att min egen make också en gång för länge sedan fantiserade om att se mig med en annan man och att den mannen såg ut och var precis så som min make fantiserade om (t ex ung, vältränad och välutrustad). Men så småningom var han klok nog att inse att för att lyckas så måste han fokusera mycket mera på vad det var jag önskade mig, eller hur och med vem det skulle ske för att jag skulle känna mig tillräckligt trygg, att jag ens skulle acceptera, ha lust, bli tillräckligt nyfiken, för att ens vilja våga testa det. 

Hoppas jag kan uttrycka mig så att du förstår denna mycket fundamentala skillnad?
    Jag har också skrivit i tidigare inlägg att jag är övertygad att det skiljer väldigt mycket mellan manligt och kvinnligt, och hur vi tänker och känner, gällande detta ämne.

Hmm ja med det var ju faktist väldigt tänkvärt! Otroligt logiskt när du säger det men kanske inget jag tänkt på tidigare. 

Jag har märkt att frun ofta kommenterar män på TV nu vilket jag uppmuntrar till. Det senaste hon sagt är att hon gillar "manbun" och lite skägg. Helt motsatsen till mig. 

Jag får nog spinna vidare lite på det och se mer vad hon skulle vilja få ut av det och vad för kille hon vill ha. 

Som sagt har hon ju redan nämnt att dejta och attraktion är viktigt för henne. Alltså attraktion på så sätt att hon vill ha känslor för honom om hon ska kunna ligga.

Mycket intressant att höra från en kvinnas perspektiv. Tack för alla svaren!!

En sista fråga. Du pratar om din gamla och nya älskaren. Jag har läst dina svar och har förstått att din älskare har lite brunt skin och pratat inte Svenska. Har du skaffat en "ny" eller är han fortfarande den "nya"? 
    Anonym (nyfiken man) skrev 2023-03-15 21:43:54 följande:
    Missade ditt inlägg men se mitt ovanstående inlägg. Hon ligger just nu med någon annan för första gången och det känns otroligt bra för mig, det finns ingen rädsla eller tvekan hos mig och jag är bara så tänd av tanken på det!

Vi har bollat detta fram och tillbaka ett bra tag nu, och en gång för några veckor sedan hade vi bestämt att hon skulle göra det men så var det någon liten fnurra på tråden mellan oss som vi behövde reda ut så just vid det tillfället kändes det inte rätt. Känns bra att det inte blev då, men nu känns det bra att det är nu!
    Men vad roligt och spännande för er!!

Lyckat till!!!!  SkålSkrattande
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män