Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män
Min man räknade ut att detta synsätt kunde vara en stor hjälp och skulle passa för mig.
Det blev en viktig nyckel för mig och vi har tagit det så långt att "mitt andra jag" till och med har ett annat namn.
För mig har "mitt andra jag" varit till mycket stor hjälp för att jag ska kunna öppna upp, slappna av, inte se ned på mig själv, inte känna skam.
Det hjälper mig att inte kritisera mig själv för att jag inte alls är bara så där ordentlig utan tvärtom är både lite busig, odygdig, fri och sexig.
Även mitt sätt att klä mig, med höga klackar och mycket sexigare kläder än normalt, sminka mig, långa naglar i klara färger, och att jag ofta bär håret lite annorlunda är också något jag gillar att släppa fram, vågar att göra, när jag är "mitt andra jag".
Jag får mycket blickar, komplimanger och uppskattning som gör så mycket gott för min självkänsla.
Och min man älskar det och uppmuntrar mig att fortsätta utveckla den här sidan.
När jag så småningom fick min älskare, och djupa känslor uppstod, så hände det ibland att jag fick känslor av att jag var otrogen mot min man, även skamkänslor och andra svåra känslor.
Men det har underlättat mycket för mig att min man har kunnat förstå och acceptera mina känslor, även om det inte är helt lätt för honom ur sitt manliga perspektiv att verkligen förstå mina känslor som jag tror mera kommer från mitt eget kvinnliga perspektiv.
Min man påminner mig ofta och vänligt om att det är han som är ansvarig, det var hans högsta önskan, och att det är han som under flera års tid har strävat efter att vi ska lyckas med att till slut förverkliga allt detta. Han påminner mig att det faktiskt var han som sökte och som valde ut min älskare och arrangerade så att vi fick träffas.
Jag försöker förstå det, verkligen ta in hans beskrivning djupt i mitt medvetande och påminna mig själv att jag är inte den som bär ansvaret.
Om han skulle tycka att jag är för mycket, om jag går för långt, så är det upp till honom att sätta stopp.
Och om jag själv, mitt vanliga präktiga jag, skulle tycka att jag gått för långt så kan jag skylla på "mitt andra jag", att det bara var en tillfällig parantes (även om det upprepas...) och sedan återgå till min vanliga roll och vara en ordentlig fru igen (till nästa gång...).
Mitt vanliga präktiga jag behöver aldrig känna ånger, behöver inte be någon om ursäkt eller be om förlåtelse, vare sig till mig själv eller till min man.
Allt detta har varit nycklar som underlättat för mig.