villhatrekant skrev 2021-04-05 18:53:53 följande:
Men det gäller väl allt privat samliv? Du har förhoppningsvis hett sex med din man som du inte berättar om för barn, släkt och vänner, eller hur? Så varför vore det här egentligen så mycket mer komplicerat? Ens privatliv är just det, något ingen annan har med att göra eller behöver veta om. Det ser inte jag som ett dubbelliv utan en naturlig gränsdragning mellan det som angår bara en själv och ens partner, och det som är "offentligt".
Vi har ett hett sexliv och det hymlar jag inte om. Skulle inte berätta för barnen men när de blir större och om de mot förmodan skulle fråga så kan jag absolut stå upp för att jag och deras far känner stor passion och har ett sexliv. Jag tycker sex är en viktig del i livet och hoppas mina barn kommer få fina sexliv de med. Men jag kan inte stå för att vi skulle vara med andra. Inte när vi båda är emot otrohet. Det blir liksom fel, även om fantasin är eggande.
Likaså dirty talk. Tycker inte om förnedrande ord och nedsättningar så har svårt att se att de skulle infinna sig i vårt sovrum.