• enable007

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Man . Har föreslagit till min fru också och mest kommer upp när vi har sex, sen är det tyst ! Vid sex är hon helt 100

Inne på det men inte i vanliga fall ... vad gör man i spna fall . Ska man vänta och ta det försiktigt , hur har ni andra gjort ??

• enable007
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-23 15:38:36 följande:

Jag förstår verkligen, att du inte har pratat med dina vänner om detta. Jag skulle ha väldigt svårt att göra det också, om jag tog steget. För de som inte har dessa tankar överhuvudtaget, så tror jag det är väldigt, väldigt svårt för dem att acceptera detta beteende. Detta gäller ju även de lekar som jag och min man ägnar oss åt nu. Jag kan inte säga till mina vänner att jag tänder på att vara undergiven, och att jag blir kåt av att få hård smisk på rumpan. Herregud, vad det skulle kunna uppfattas fel! Det är en så stor kontrast till vårt svensson liv med villa och Volvo....

Slampigt? Vad är det egentligen? Nej, jag skulle heller inte vilja kallas slampa. Samtidigt vet jag vad min man skulle säga. Han skulle se det som en komplimang, om hans fru blev kallad slampa *ler*. För vissa är det väl själva definitionen på slampa, att ha sex med olika män, ibland samtidigt. Det är definitivt nedsättande, och ett tråkigt ord, men det är vad det är....

Eftersom du är anonym, så får du gärna nämna vad för fetischer och sexuella handlingar som du tycker är jobbigt om det kommer ut. Jag för min del skulle nog tycka att allt som avviker från vaniljsex mellan hustru och man skulle vara jobbigt om det kom ut.

Roligt att du har fått bättre självförtroende av att visa din kropp och njuta mer sexuellt. Det är svårt detta. Jag skulle också vilja vara som dig. Min man tycker alltid att jag ska klä mig lite mer utmanande. För honom så verkar det inte vara så viktigt att min kropp är perfekt. Det som tänder honom är att jag genom sexiga kläder och att jag vårdar min kropp framhäver min sexualitet.

Kan bara hålla med om att det är lite terapi att prata anonymt här!

Vart är tanken stt hitta folk ?
  • enable007
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-24 06:34:54 följande:

Ja, det finns tydligen fler än min man, som har dessa galna tankar..... Nej, jag ska inte säga så, men som kvinna så är det inte helt lätt att förstå alla tankar. Som sagt så tänder jag, när vi fantiserar om det, men att ta nästa steg är ett stort steg. Att bli en slampa, kanske inte var det jag önskade att bli, när jag var yngre *ler*. Samtidigt, så har jag lärt mig att det är mycket annat i människans sinne och sexualitet, som jag har omvärderat under åren.

Risk att bli förälskad till ex på en kille ni träffar ?

Vad säger du
  • enable007
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-02-24 07:26:51 följande:

Alla relationer är olika. Tror inte det skulle hända mig, men under vissa givna förutsättningar, så finns självklart den risken

Det är det , annars jag tror att det är alla kvinnors dröm att bli shared ! Massor med amateur klip på nättet med shared wife
  • enable007

Nyfiken ... säg inte att ni bor i skåne :P

• enable007
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-03-04 20:56:09 följande:

Nu har min man pratat med mig igen om vad han vill jag ska göra..... Känns som han tog det ytterligare ett steg i sin önskan... Han var dock väldigt noga med att det var hans fantasi, och självklart inget han förväntade sig i första taget av mig, men följande viskade han i mitt öra, när vi kelade och vi var sugna:

När jag har träffat någon så vill min älskade man, att älskaren tar med mig ut på utflykt, ungefär som en date. Han funderade t ex på en dag vid stranden till sommaren. Han vill att jag och älskaren åker till stranden, och visar oss som ett förälskat par där, bland folk. Att vi typ går hand i hand, smeker och hånglar med varandra när vi solar och så vidare...

Detta gör jag inte ens med min man på en strand idag. Jag var lite chockad, när han berättat färdigt, samtidigt gick det inte att missta sig på att han blev rejält tänd när han berättade detta. När jag kände och märkte hans upphetsning så påverkade det definitivt mig för stunden också.

Vad säger ni? Är min man helt galen, eller? Jag är fullt medveten om att vi tidigare i den här tråden har behandlat dessa ämnen ur olika vinklar, men helt klart tog min man med mig på en fantasi, som jag inte riktigt var beredd på.

Självklart tycker jag inte han är galen, men jag blir förundrad över hur han tänker. Varför vill han att jag visar mig offentligt med en älskare och samtidigt tydligt visar känslor för honom? Svårt att ta in för mig....  

Jag tror att han vill att detta ska hända kanske när ni är på semester , tillfälligt och inte typ mitt i där ni bor ! Man har olika fantasier , det är hans fetisch . Tycker du att det inte passat dig är det att bara dra bromsen och välja annat :)
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män