Inlägg från: En manlig man |Visa alla inlägg
  • En manlig man

Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män

Var får jag tag i ett par som vill ha en Bull.

Testade BC men så många oseriösa där.

• En manlig man
    Anonym (Isak) skrev 2021-11-24 15:03:16 följande:

Blir aldrig så upphetsad som när min partner är nyknullad. Vågar inte slicka men älskar att knulla henne när hon är öppen och kladdig.

Det kan jag förstå kan vara en häftig känsla. Men att lapa i dig en annan mans sperma från fruns fitta är bara äckligt. Det är t.o.m att jag kallar det sjukligt.

Varför inte suga av en man istället?
  • En manlig man
    Andreas1983 skrev 2021-12-11 09:26:14 följande:

Jag är också en man som tänder på att se min partner med andra män. Vi har haft både trekanter, gruppsex och partnerbyten men jag föredrar helt klart när hon är i fokus. Vi har haft med några manliga vänner i olika utsträckning, en del fullt ut med oralsex och samlag, andra bara badat nakna med i bubbelpoolen eller i bastu.

Personligen går jag mest igång av att se henne vara med en välutrustad man. Kontrasten när hon håller penisarna jämte varandra och jämför tycker jag är galet upphetsande.

Menar du att det är upphetsande att hon jämför din kuk med den stora? Det är ju förnedring du tänder på antar jag?

Är din kuk liten?
  • En manlig man
    Andreas1983 skrev 2021-12-12 11:23:59 följande:

Ja på sätt och vis har du rätt, jag gillar att vara i underläge när de gäller storlek på apparaten.

Jag ligger kring genomsnittet i längd men den är lite smalare än de flesta jag sett.

Tycker din kvinna det är skönare med stor kuk och brukar hon säga det till dig att det är skönare med en större än med din?
Svar på tråden Hjälp, min man tänder på att jag är med andra män