• Anonym (Mamman)

Rymt med barn som har lvu

Jag flydde med mitt barn under LVU. Barnet hade DÖTT om vi inte flytt. Jag blev häktad 5 ggr, 1 dygn varje gång och sedan 10 dagar i Spaniens värsta kvinnofängelse innan jag hämtades av polis till Sverige och satt häktad i 1 månad. Riskerade 4 års fängelse men fick 30 tim samhällstjänst. Mitt barn fick ett helvete i familjehemmet, började med droger och for riktigt illa. Jag kommer ALDRIG förlåta den som förrådde oss så vi förlorade tid tillsammans ett par år. Låt dem vara!!!!!!

• Anonym (Mamman)
    Anonym (Sanna) skrev 2021-02-21 19:23:57 följande:

Min fråga var om hon begick något brott. Inte har väl jag någon som helst skyldighet att förklara exakt vad mamman och den hon bor med har gjort emot barnen? Det är ju du som börjar jiddra här om mig och min familj fast du inte har någon koll på ett skit?

Ja det är ett allvarligt brott med en påföljd på upp till 4 års fängelse och ett brottsregister i 10 år. Jag/vi blev efterlysta av Interpol.

Men alternativet att placera barn i giriga vidriga familjehem är ofta värre. Mitt barn mår bra idag och är så tacksam att jag räddade. Hjälp dem istället.
  • Anonym (Mamman)
    Tage Tyrann skrev 2021-02-22 06:35:04 följande:

Usch vilket språk. Det låter inte som en hälsosam miljö för ett barn att växa upp i. Det är nog bra att den biologiska mamman försvunnit med sitt barn. Man ska skydda sin familj.

Exakt!!
Svar på tråden Rymt med barn som har lvu