Hadt skrev 2021-05-12 22:10:23 följande:
Tack snälla för tumhållning och uppmuntrande ord! Det värmer ska ni veta! <3Vilken cykeldag är du på nu? :) är ju positivt att du fortfarande har blinkande gubbe! Läste något om att hade man det i 8 eller 9 dagar så skulle man med all förmodan inte få fast gubbe, hur många dagar har du haft det nu?
Känns ju lovande med förändrade flytningar!! :) håller tummarna att ÄL kommer vilken dag som helst!
Jag beställde tester idag, samma som du! Tänkte jag provar advanced så får vi se! Börjar direkt när mensen är slut så hoppas jag att denna cykeln är kortare.
Beställde också rosenrot då jag läst så mycket positivt om det, bland annat att vissa fått ÄL flera dagar tidigare! Vilket jag ju vill så hoppas det kommer snart så jag kan börja!
Har tillåtit mig att vara lite ledsen idag, både för att det var tråkigt men också för jag har sån mensvärk och blöder väldigt mycket.
Men imorgon är det nya tag och jag tycker det ska bli spännande att leta efter ÄL, nu vet jag ju att det är igång så känns inte som man famlar i blindo längre :)
Jag är på cykeldag 14 idag, enligt appen ska jag ha ägglossning idag. Men testet blinkar idag med :( har 4 tester kvar av advanced så tar varje dag tills dom är slut. Blinkar det bara så får jag se om jag fortsätter med dom andra stickorna eller bara accepterar att det får bli nytt försök i höst istället. Jag har haft 4 dagar nu med blinkande, så än är det ju inte kört.
Okej, jaa jag tycker dom är bra men sen har jag aldrig fått fullt utslag men vi får se helt enkelt. Ja, men klart du ska få vara det. Det är ju tråkigt när man får förhoppning om att det är något och så är det inte det. Skönt att det endå kommit igång för dig och att du blöder mycket för då känns det ju verkligen som systemet är igång. Jag blir ju osäker när jag blödde så lite, då känns det lite tvek om det är igång ordentligt. Men det där är ju så olika hur mycket man blöder. Men det får tiden visa. Snart får du jaga äl, så hoppas vi att du hittar den :)