Inlägg från: Sanlin90 |Visa alla inlägg
  • Sanlin90

Vi som planerar syskon 2022

Jag har bim söndag, gått från massa symptom till inget mer utom att jag är varm och negativa test så antar jag är ute för räkning den här månaden...

Såhär ser min temp ut.

• Sanlin90
    Sanlin90 skrev 2021-12-09 12:55:12 följande:

Jag har bim söndag, gått från massa symptom till inget mer utom att jag är varm och negativa test så antar jag är ute för räkning den här månaden...

Såhär ser min temp ut.

• Sanlin90

Min temp sjönk idag så det va kört, har molvärk och ont i livmoderligament och brösten

• Sanlin90

Fortfarande ingen mens här men orkar inte ens ta test idag för tempen sjönk mycket nu imorse.

Ringt en privat gyn då kvinnokliniken vägrar ta emot mig, hade 90 dagar mellan förra mensarna och är nu på cd 52, dessutom bara haft mens 2 ggr sedan i april och jag har inte pco eller pcos utan bara minipillren som förstört allt.

• Sanlin90

Fick det här efter 6 minuter, hade uppenbarligen inte bim den 21a december så vet inte när men kan det va positivt när det är så smalt? Har massor molvärk, skithumör sen 3 dagar och min mage fick spelet för några dagar sedan (som med dottern såg det dock inte som symptom då) en skum känsla i brösten som jag vagt minns med dottern efter plus, dom känns hårda och fasta i känslan men mjuka när man tar på dom och kan göra ont bara sådär av sig själva men inte när jag klämmef...
  • Sanlin90
    lottizm skrev 2021-12-27 21:45:22 följande:

Ja visst ser det positivt ut! Hur ser tempen ut då, har du fortsatt tempa?

Känner ungefär samma med brösten, haha, bra beskrivning :p jag har bim idag eller imorgon, har plussat 4 dagar i rad men väntar ändå till imorgon kväll, beställer nåt nytt test och testar igen, när bim är passerat känns det mer på riktigt :)

Hoppas hoppas för mig och grattis till dig!

Nej jag struntar i att tempa känns som det är fel hela tiden och inte stämmer går bara uppneduppneduppned men jag MÅSTE haft äl, jag har ingen sköldkörtel så funderar på om det kan vara anledningen.
  • Sanlin90
    Spökplumpan skrev 2021-12-27 22:07:24 följande:

Jättetydligt positivt. Det måste inte vara starkt för att vara positivt. Ser du en linje så är du gravid. Grattis!!! ??????

Åååh hoppas, ska ta nya test imorgon om dom kommer, spara morgonurin!
  • Sanlin90
    Anonym (Bebisdrömmar) skrev 2022-01-01 10:22:51 följande:

Hur har det gått? <3

Det va några svaaaga svaaaga sen blev det negativt :( ingen mens men min kropp är ju knäpp
  • Sanlin90
    Emmissss skrev 2022-01-09 18:52:56 följande:

Hur mår ni Sanlin90, Madelen21, Anonym (Ekorre) & Spökplumpan?

Har mensen kommit? Eller väntar ni? Håller tummarna för er! <3

Ingen mens här vet inte om jag haft äl heller men idag har jag jätteont i tjejmagen som kimmer och går, inte mensvärk föf det brukar vara konstant och djup fov molande mest i ryggen det här är stickande skärande ner i ljumskarna i intervaller mest i magen men lite i ryggen med.
  • Sanlin90

Förvirrad, är på cd 96 och har nu varit sjuk i typ 1,5 v och för 1,5v sen hade jag lite rosa bruna flytnibgar i några dagar, tog test för 1 v sen som va negativt, hade sex för ca 15-16 dagar sedan senast.
    Idag har jag molvärk och började må lite illa i em, funderar på att testa igen även om det är osannorlikt att jag är gravid, vad tror ni? 

• Sanlin90

Det va negativt tyvärr :(
    Jag slutade tempa, dottern började vakna så mycket om nätterna sen så blev jag sjuk så har inte orkat hålla på, det är så jobbigt med så lång cykel :( gyn skrev ut provera jag får ta var 3dje månad bara :(

• Sanlin90
    Jag tror jag fått reda på varför jag inte får mens iaf, jag har ju ingen sköldkörtel och har legat på samma dos levaxin i alla år, fick ändra lite efter förlossningen men sen tillbaka till mina 200mcg men nu låg tsh på 4,0 och det är super högt för mig som mår bäst och funkar bäst vid 1,2 ungifär jag mår rätt bra mot vad jag brukar när det ändras förutom att jag går upp i vikt fast jag rör mig mer än någonsin!
  • Sanlin90

Fyran4 ja jag mpste ställa om levaxinet till en högre dos så rättar det förhoppnings vis till sig självt. 

• Sanlin90

Fick en strimma blod i tisdags sen lite brunt onsdag inget torsdag idag lite beige på pappret bara.. Hade sex ca 10 dagar innan fördta röda men inte haft mens sen oktober så vet ju inte vad det är för blod/färgat jag får, hoppades på nidblödning då det kliar och spänner lätt i brösten.
    Hittade ett test hemma jag tog igår neg efter 5 min men kan läsas av upp till 10, när jag kollar senare va det ett svagt extrastreck men vet tyvärr inte när det kom så det räknas ju inte... 

• Sanlin90

Emmis jag tog 2 rfsu neg igår och idag dock inte på morgonurin, brösten spänner mer och jag mår vagt illa ibland

• Sanlin90

Emmis jag hade det som ett extremt tidigt symptom, det kom innan onda bröst tom. 

Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022