Vi som planerar syskon 2022
Jag har bim söndag, gått från massa symptom till inget mer utom att jag är varm och negativa test så antar jag är ute för räkning den här månaden...
Såhär ser min temp ut.
Jag har bim söndag, gått från massa symptom till inget mer utom att jag är varm och negativa test så antar jag är ute för räkning den här månaden...
Såhär ser min temp ut.
Såhär ser min temp ut.
Min temp sjönk idag så det va kört, har molvärk och ont i livmoderligament och brösten
Bim igår enligt nc ingen mens då men idag sjönk tempen
Fortfarande ingen mens här men orkar inte ens ta test idag för tempen sjönk mycket nu imorse.
Ringt en privat gyn då kvinnokliniken vägrar ta emot mig, hade 90 dagar mellan förra mensarna och är nu på cd 52, dessutom bara haft mens 2 ggr sedan i april och jag har inte pco eller pcos utan bara minipillren som förstört allt.
Ja visst ser det positivt ut! Hur ser tempen ut då, har du fortsatt tempa?
Känner ungefär samma med brösten, haha, bra beskrivning :p jag har bim idag eller imorgon, har plussat 4 dagar i rad men väntar ändå till imorgon kväll, beställer nåt nytt test och testar igen, när bim är passerat känns det mer på riktigt :)
Jättetydligt positivt. Det måste inte vara starkt för att vara positivt. Ser du en linje så är du gravid. Grattis!!! ??????
Hur har det gått? <3
Hur mår ni Sanlin90, Madelen21, Anonym (Ekorre) & Spökplumpan?
Har mensen kommit? Eller väntar ni? Håller tummarna för er! <3
Förvirrad, är på cd 96 och har nu varit sjuk i typ 1,5 v och för 1,5v sen hade jag lite rosa bruna flytnibgar i några dagar, tog test för 1 v sen som va negativt, hade sex för ca 15-16 dagar sedan senast.
Idag har jag molvärk och började må lite illa i em, funderar på att testa igen även om det är osannorlikt att jag är gravid, vad tror ni?
Det va negativt tyvärr :(
Jag slutade tempa, dottern började vakna så mycket om nätterna sen så blev jag sjuk så har inte orkat hålla på, det är så jobbigt med så lång cykel :( gyn skrev ut provera jag får ta var 3dje månad bara :(
Fyran4 ja jag mpste ställa om levaxinet till en högre dos så rättar det förhoppnings vis till sig självt.
Fick en strimma blod i tisdags sen lite brunt onsdag inget torsdag idag lite beige på pappret bara.. Hade sex ca 10 dagar innan fördta röda men inte haft mens sen oktober så vet ju inte vad det är för blod/färgat jag får, hoppades på nidblödning då det kliar och spänner lätt i brösten.
Hittade ett test hemma jag tog igår neg efter 5 min men kan läsas av upp till 10, när jag kollar senare va det ett svagt extrastreck men vet tyvärr inte när det kom så det räknas ju inte...
Emmis jag tog 2 rfsu neg igår och idag dock inte på morgonurin, brösten spänner mer och jag mår vagt illa ibland
Emmis jag hade det som ett extremt tidigt symptom, det kom innan onda bröst tom.