Emmissss skrev 2021-07-07 07:10:12 följande:
Tack snälla ni <3 Nu väntar jag på svar från jobb och tror jag börjat blöda mindre nu. Väntar på att få en smärtfri dag utan smärtstillande!!
Hoppas kroppen snart är på banan igen. Håller tummarna för oss alla nu!!! :) <3
Beklagar ditt mf :( men håller också tummarna för jobbet, det vore ju inte mer än rätt med något annat positivt nu efter ditt mf!
Ik96 skrev 2021-07-06 09:02:38 följande:
Nej men åh vad snällt av dig! Älskar stödet i den här gruppen. Idag har jag faktiskt en läkartid på telefon inbokad så jag hoppas att hon ringer snart. Bad om att få det då letrozolen inte har hjälpt mig än och jag hoppas och tror att en högre dos kan hjälpa mig. Känns som man är lite i ingenmansland just nu då jag är på cd22 idag och ingen ägglossning har skett så jag vet inte om/när mensen kommer heller. Men hoppas på råd och tips idag av läkaren vad jag ska göra framåt <3
Hur gick det med din läkartid, fick du någon hjälp? Det är ju så frustrerande att vänta och vänta på äl.
Jag är på cd15 idag, har haft äl-ont sedan i söndags men inte fått positivt test alls, men idag gick tempen upp. Konstigt. Har aldrig fått positivt test någon annan månad heller iofs. Och har fortfarande som molvärk. Någon annan som haft ont även efter äl?