Vi som planerar syskon 2022
Förstår att det är förvirrande. Men som du säger så kan kroppen försöka ägglossa senare, har du inga äl känningar? Jag är själv i en förvirrad situation med äl testen. Fick starkt utslag igår, såg ut som ditt på dag 15. Men hade enbart lite äl känningar, idag har jag negativt med enbart ett mycket svagt streck men idag har jag starkare äl känningar med mollande värk. Dock ännu ingen stark värk som jag brukar ha innan äl symtom försvinner. Är nu orolig att äl var igår eftersom testet är negativt idag, har gjort två test och båda är negativa. Men lyssnar jag på kroppen så är äl troligtvis idag på kvällen. Vi hade inget sex igår så om äl var igår så har vi missat chansen denna omgång. Vi planera ha det idag eftersom det står att bäst chans är 24-48 timmar efter positivt test. Så får bara hoppas äl är idag.
Så spännande att du fick utslag! Testade du i förrgår också, var den svag? Isåfall låter det ju verkligen lovande! Även med dina känningar!
Tror absolut ni har en god chans även om det skulle varit ÄL igår, som du säger så släpper ju ägget inom 24-48h efter det så har ni sex idag så finns där en väldigt god chans! :)