Vi som planerar syskon 2022
Tror jag kanske precis plussat
Tror jag kanske precis plussat
Nu kom mensen. Så nu taggar vi bara tills den tar slut och försöken kan starta :)
Hur går det för er andra?
Är mer glad över den. Är första ?mensen? efter jag slutat med p-piller så nu kan vi börja på riktigt. Första försöket, ja :)
Ja det är ju på god väg till positivt.
Hur gör ni under veckan när ägglossning är beräknad. Sex varje dag, varannan eller var tredje? Vad är egentligen bäst? :)
Åh!! Det ser verkligen lovande ut, vad kul! Håller alla tummar och tår för dig!
Ja, jag såg det! Verkligen spännande! Då får skriva imorgon hur det blev!
Åh, inte alltid det är lätt att få till! Förstår att du blir besviken men oroa dig inte. Jag tror det är i sin ordning. Jag tror inte du haft positivt under natten. Men ifall du skulle haft det så ägglossar du inom 24-48h vilket betyder att det är bra om ni kan mysa till idag och imorgon isåfall. Sen kan du alltid tänka att det aldrig är förgäves. Skulle du få positivt om någon dag så är det ju bara bra om ni legat i lite innan då spermier överlever ganska länge. Hoppas du får till testet vid 13 och att det är starkare.
Jag vet att det kan se ljusare ut om du inte hållit dig tillräckligt länge så försök bortse från det testet.
Om det var ÄL jag fick kvällen/natten mot den 16e så bör jag enligt app få BIM 1/5 så lägger in mig i listan så får vi se hur det går :) vi lyckades mysa igår så vi hoppas på plus! Annars mens så min cykel är igång.
2/4 EmmalinneaS - 29 år (första försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 10/12-2021
16/4 Utepålandet - 36 år (fjärde försöket, 1 mf) tre barn
18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (tredje försöket) ett barn PLUSSAT - Bf 29/12-2021
19/4 muffins88 - 32 år (andra försöket) ett barn
25/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn
1/5 Hadt - 25 år (första försöket) ett barn
2/5 88a - 32 år (andra försöket) ett barn
2/5 lottizm - 36 år (första försöket) två barn
7/5 Börjar - 32 år (första försöket) två barn
9/5 Hoppas2022 - 37 år (andra försöket) tre barn
10/5 mape92- 28 år (första försöket) ett barn
13/5 Magdalena88- 32 år (andra försöket efter mf) två barn
15/5 ugglans - 23 år (första försöket) ett barn
18/5 Gasellen87 - 33 år ( första försöket) tre barn
Stort grattis till er som plussat! Jag är på CD 15 nu och fick för första gången liite utslag på äl-test förut så det kanske kanske är på g, håller tummarna. Eller inte, sambon var ute sent igår och är helt utslagen idag... så kanske det vore bra om äl var imorgon :p
Hadt håller tummarna att det är äl för dig, tempar du också?
Jaha nu blev dagens test starkare igen haha.
Och mina ÄL test tog slut.. har beställt fler men verkar inte komma idag.
Får köpa några i en fysisk affär men är rädd att det blir missvisande pga annat märke då..
Har förstått att om ägget inte är moget när kroppen försöker ägglossa så kan kroppen försöka ägglossa senare igen?
Kan det var det som händer?
Att det ska vara såhär krångligt haha!
Vet att test kan gå upp och ner men såhär starka som den 15e och dagens har dom inte varit innan utan då mest bara sett ut som gårdagens (18e).
Ja ni ser själv på bilderna nedan. I appen där jag loggar dom så satte jag självmant in den 15e som peak för den var så stark och eftersom den droppade så pass till dagen efter.
Ursäkta att jag spammar om min ägglossning men tycker det är så svårt och vill bara att allt ska fungera! Och är så otålig haha!