Vi som planerar syskon 2022
Efter att jag försökte lägga mig igår blev jag kissnödig 2 ggr. Brukar aldrig gå upp och kissa på nätterna. Plus att jag varit så trött de senaste 3 dagarna! Jag hoppas så att detta är tidiga tecken!!
Efter att jag försökte lägga mig igår blev jag kissnödig 2 ggr. Brukar aldrig gå upp och kissa på nätterna. Plus att jag varit så trött de senaste 3 dagarna! Jag hoppas så att detta är tidiga tecken!!
Sån lyx att aldrig kissa på nätterna :D själv måste jag gå minst en gång om natten, jobbigt att bli väckt om nätterna. Men spännande då, håller tummarna för att det är tecken på graviditet :)
Testade tidigt imorse. Ni var strecket lite tydligare men ack så svagt. Jätte ljust blått. Åh vad jag hoppas detta kan vara något. Idag är det 9 dagar sen ägglossning.
då vare ägglossningsdags,
imorgon förmodligen.
får väl försöka locka mannen till sex en gång idag iaf.
han vill ju ha ett till barn men gillar inte att ha sex..
ha sex en gång idag och en gång imorgon borde väl räcka?
med 2an hade vi bara sex en gång, 3 dagar innan ägglossning.
så jobbigt att ha sex i värmen ;P
Vi har haft sex en gång idag iaf.
Tog idag ett tidigt test på bim -4 men det var toknegativt! Jag har känt av symtom har jag tyckt men det kan mycket väl vara mensen som är på ingång. Dock är jag som sagt osäker på om min äl var den 4/7 eller om det inte var förrän 8/7 då jag också hade äggviteflytningar och kände kraftigt av smärta i mens magen. Nu har jag inga tidiga test hemma kvar så kommer inte testa förrän vad min bim är (19/7) och sedan tar jag utefter när jag tror äl var, så det borde bli runt 22-23/7 om jag inte fått mens vill säga.
Konstigt nog blev jag inte så besviken idag, men det kan ju vara för att vi egentligen skulle väntat med försöken till augusti.
Så idag på CD17 har jag fått den starkaste äl som jag kan minnas. Aldrig haft så ont tidigare. Förhoppningsvis är det ett stort fint ägg som släppte :)
Jag väntar & väntar på min mens efter missfallet. Borde komma om ca en vecka. Nu är vi båda redo att skaffa syskon, men eftersom jag fått nytt jobb i september så vågar jag inte riskera något, eftersom det gick så fort att plussa denna gång, även om det inte gick hela vägen.
Idag var bim här men jag är osäker som sagt om min äl verkligen blev av 4/7. Jag tror jag hade 7-8/7 vilket betyder att bim inte är förrän på torsdag typ.. Tog ett vanligt clearblue idag på morgonen. Negativt inom test tiden. Sen när jag skulle slänga en tom toarulle i papperskorgen ca en timme senare så ser det ut som på bilden.. Jag är fullt medveten om att det INTE räknas som positivt då tiden gått ut. Men det jag undrar är om någon varit med om samma eller läst om andra som fått såhär EFTER test tiden och isåfall hur det blivit sen?
Nu har vi skyddat oss så jag ser att cykeln kommer igång. Sen har jag ju 6 månaders provanställning så blir uppehåll några månader iallafall om vi kan hålla oss hehe.
Hade inte du också nytt jobb? Provanställning? Tycker det ser ut som du plussat :)