Vi som planerar syskon 2022
Jag fick positivt ÄL test den 17 maj. ....nu är dagarna LÅNGA! Beräknad bim är 2 juni.. klarar jag hålla mig till helgen o testa?!
Jag fick positivt ÄL test den 17 maj. ....nu är dagarna LÅNGA! Beräknad bim är 2 juni.. klarar jag hålla mig till helgen o testa?!
Vad roligt! Försökte ni länge med ert första barn? Hur gammal är första? :)
Men gud va härligt! Jag slutade i september & blev gravid i maj. Vår lilla blev 1 i januari! :) Spånar o spånar när det är rätt att försöka. Denna gång har jag slutat med ppiller innan. Tror det var det som sabbade för oss iallafall! :)
Denna väntan är jobbig!! Jag har bim 4 juni och jag kommer nog ta ett tidigt test på söndag. Men jag vet inte. Har inte bestämt mig! Haha, du har ju bim två dagar tidigare så jag hade definitivt tagit ett i helgen om jag var du :)
Tjejer.. jag behöver en liten klapp på axeln...
Såg att många plussar väldigt tidigt, så jag testade med kasett imorse o de va ju såklart negativt, har inte bim förrän den 2 juni.. så vet att de är väldigt tidigt att kunna plussa nu, men samtidigt så tappade en del av mig hoppet direkt..
Du har en vecka kvar till bim, det är alldeles för tidigt att testa, så ge absolut inte upp :) Som jag skrev ovan, jag har som tidigast plussat dagen innan, tom med tvillingar.
Ja jag har börjat 6 dagar innan, alla har varit negativa. Plussat som tidigast dagen innan med tvillingarna, lillebror var på bim. Jag har nog inte så mycket hormon i början, så det är därför :)
Hang in there!! Det finns fortfarande mycket tid kvar att plussa på. Det är väldigt tidigt för dig nu. Vet att man gärna jämför sig med andra men alla är olika och vissa är låghormonare, vilket betyder att ett positivt test kan dröja. Ibland till och med efter bim.
Håller tummarna <3
Tidigaste jag plussat är en dag innan. En gång plussade jag inte förrän 4 dagar efter bim så det kan variera! :) än finns det hopp för dig <3
Tack! Kom lite mer rött när jag var på toan så jag vet inte :((