Vi som planerar syskon 2022
Haha men vad kul!! Ta en dag i taget, men försök börja mys lite nu när den blinkar. För du vet inte om du får fast imorgon eller inatt tex. Vissa kan få så kort stegring har jag läst och då hinner aldrig testet ge fullt utslag! Sen kan det ju ta väldigt lång tid haha slm för mig. Men vi försökte mysa varannan dag tills bekräftad äl. Nu kunde vi inte mysa dagarma efter positivt test men håller tummarna ändå!
Hoppas du får fast inom kort!! Förstår in oro över att ägglossa senare men håll koll på kroppens signaler också, det skadar ju inte!
Om jag förstått rätt när jag läst så kan du inte fortsätta använda den. För då är testet förbrukat. Men om du vill fortsätta testa efter så skulle jag köpa hem lite billigare stickor och dubbelkolla med. Nu la jag mig i här haha men jag tänkte samma sak, men nu hann mina ta slut först men när jag försökte läsa var det fler som sa att det inte är giltigt efter. Det måste gå mer än 3 dagar och då nollställs testet. Det betyder att efter 3 dagar gör du ett test och då utgår den från att det är ditt normalläge. Om du ligger högt egentligen då, kommer inte testet känna av en eventuell stegring.
Ska försöka ta en dag i taget nu!
Asså så avancerat det ska vara haha! Mycket att hålla koll på!
Jag köpte ju 2 pack så har ett oöppnat paket med en ny hållare. Men det ska alltså gå 3 dagar från fast gubbe så kan man börja testa igen?
Men ja blir ju fel om jag fortfarande ligger högt då hm.. så svårt!