Vi som planerar syskon 2022
Spännande, kan tänka mig dagarna sniglar sig fram. tycker det är så i början och i slutet. Hoppas det går bra på kub. Har du haft en bra graviditet hittills?
Jag har också bara haft halsbränna sista veckorna men hört många som haft det som tidigt symtom. Håller tummarna!
Grattis Emmis, så härligt! Blir det bf i november då? för mig är det ??magiska? 12+0 idag och kub på torsdag morgon, huuuur kan tiden gå så långsamt. När jag fick ma så började jag blöda i v 12+1, knäppt hur det kan sitta så många hjärnspöken kvar kring det fast det var 13 år sedan?
Håller tummarna för några fler plus nu så det hinner kommer fler bebisar i år!
Tänkte bara uppdatera, idag 2/3 på eftermiddagen kom en liten lillasyster i raketfart.
Jag har BIM på tisdag och vill bara testa och få det överstökat. Magkänslan säger nej och det känns redan nu som kroppen förbereder sig på mens. Men det lär väl visa negativt imorgon oavsett säkert för det är ju ändå rätt tidigt.. ni som testar innan BIM, när har ni testat och fått utslag?
Tack, allt gick bra trots extremt snabb förlossning. Från 5 cm till ute på mindre än 30 min. Men hon mådde toppen och jag fick bara ett skrapsår. Känner mig hur pigg som helst och kan inte ta in att jag födde barn för mindre än 3 dygn sedan.
Hur går det för er?
Idag fick jag ett plus <3
Kul att tråden vaknar lite igen! hur går det för er andra? är det någon mer som plussat sedan sist? Jag är i v23 och mår bra fysiskt men sådär psykiskt. mycket oro och allt möjligt. Men bebisen verkar må bra iallafall och det är ju det viktigaste av allt :)
Kan inte citera men har tagit upp en samtalskontakt jag hade förra året pga stress, hade en träff idag och det var väldigt bra.
jag har två stora barn, två pojkar som är 15 och 12. så det är verkligen en sladdis detta. Och en tjej dessutom :)
Nu har vi äntligen prickar rätt. På lördag är BIM och jag har precis börjat må illa och känna mig trött, vilket jag brukar göra ungefär i vecka 4. Känsligare bröstvårtor och frusen. Håller tummarna att tant röd gått på semester nu. ????
Hej!
jag har bara varit inne sporadiskt på fl och aldrig loggat in så har missat alla trådar helt. Här närmar det sig, 17 dagar kvar till bf. Är jättetrött och känner mig allmänt eländig så jag hoppas bebisen vill komma snart.
Hej på er!
vet inte om någon av er är kvar men ville bara berätta att jag äntligen är gravid :) vi har inte försökt aktivt sen jag gav upp hoppet och lämnade fl. denna graviditet kom väldigt överraskande eftersom jag var inställd på att det inte blir fler barn. Vi är jätteglada men lite oroliga eftersom jag är nästan 40 år nu.
hoppas ni alla har det bra och njuter av era bebisar :)
stort grattis! När har du bf?
min lilla tjej föddes den 3/9 så hon blev 5 månader igår.