Inlägg från: Anonym (Mh) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mh)

Vi som planerar syskon 2022

Hej hoppar in här jag med. :) vi har försökt nån månad nu få ett syskon men tyvärr ej lyckats. Ska ha ÄL den 5/2 så bara på det igen. Men denna ångest när man ser dessa rosa flytningar börja. Efter graviditeten så blöder jag en hel del innan mens allt från 4-8 dagar innan & varje gång tänker man första åh nidblödning sen bara Nej suck.. 

• Anonym (Mh)
    Anonym (88a) skrev 2022-01-31 07:15:10 följande:
    Välkommen hit! :) hur gammal är ditt/dina barn? :) 
    Förlåt för segt svar glömde helt bort sidan haha. Mitt barn är 10 månader nu, hade gärna velat ha tätt. Dels för åldern gör sig påmind & man är rädd att det ska bli försent :(
  • Anonym (Mh)
    Emmissss skrev 2022-02-13 21:12:08 följande:
    Välkommen hit! När har du bim? :) 
    På söndag, så just nu går man & typ inte vill kissa. För man tänker på rosa flytningarna som kommer komma typ. Jag börjar ju få flytningar & blödningar allt från 4-8 dagar innan mens. Det har mest varit som imorgon de börjar så just nu känns det tufft. :( Denna eviga väntan. Man tappar nästan hoppet innan blödningarna kommer nu, går & känner efter lilla minsta symtom för att de är på g.
  • Anonym (Mh)
    Emmissss skrev 2022-02-16 06:39:50 följande:
    Spännande. Har ni försökt länge? Hur gamla är dina barn? :) 
    Har du några barn sen innan?
  • Anonym (Mh)
    Emmissss skrev 2022-02-20 21:24:02 följande:

Wow, vi har plussat, igen! Ca 2 veckor innan mitt förra bf datum, nu hoppas vi det går vägen. Är så sjukt förvånad och tacksam på samma gång. Halsbrännan var inte byggdamm och hugget var inte inbillning. Så tacksam att jag startade denna grupp och man kan dela allt med er! <3 

//

Wiie grattis! Vi fick också plus i helgen :) 
Svar på tråden Vi som planerar syskon 2022