Vi som planerar syskon 2022
Hoppar in här. Vi började försöka vid nyår, fick ett plus på tredje försöket men genomgår dessvärre ett tidigt missfall just nu. Så det blir till att hoppas på 2022 istället.
Hoppar in här. Vi började försöka vid nyår, fick ett plus på tredje försöket men genomgår dessvärre ett tidigt missfall just nu. Så det blir till att hoppas på 2022 istället.
Beklagar missfallet :(
Ja, bra inställning. Hoppas ni blir gravida snabbt igen! Hur gamla är ni och hur många barn har ni?
Mina är 4, 9 och 10. Yngstas första tid i livet var tuff med lång intensivvård så jag har inte känt mig redo förrän nu. Nu har jag ingen aning om när kroppen kommer komma igång med ägglossning igen, men jag hoppas det går hyfsat snabbt.
Grattis i efterskott Hoppas2022! Vi är en bra årgång. ;)
Låter tufft med minstas första tid i livet. Förstår att det tar tid innan man blir redo igen då. Kul ändå med fler syskon.
Jag fick ma i v 12 i min första graviditet och trots att jag ändå gått hyfsat långt så fick jag äl igen ca 4 veckor efter allt kommit ut. Håller tummarna för att kroppen återhämtar sig snabbt.
Tack :) Ja, håller med om att vi är en bra årgång :)
Förstår att ni haft det tufft, mår den yngsta bra nu?
Tror jag har ett missfall på gång i kväll. Blöder med klumpar i.... andra nr i rad. Tredje försöket.
Så ledsen. Det här är inte sant. Vi kommer ta en paus nu och försöka igen om någon månad eller två....
Hade ett missfall före jag blev gravid med min son också. Alla mina missfall har skett i v6 och det är vad jag skulle ha gått in i nästa vecka nu denna gång med. Om jag nu väntar någon månad, räknas det då som tredje på rad om jag skulle få ett till eller börjar räkningen om?
Så härligt :) hon blir säkert en bra storasyster <3
Skönt att kroppen återställts snabbt för dig. Då kanske vi har äl runt samma dag? Jag kommer ha runt 1:a april.
11/4 Hoppas2022 - 37 år (första försöket) tre barn
16/4 Utepålandet - 36 år (fjärde försöket, 1 mf) tre barn
18/4 anonym(försöktillsyskon) - 30 år (tredje försöket) ett barn
19/4 muffins88 - 32 år (andra försöket) ett barn
20/4 gasellen87 -33 år (första försöket) tre barn
22/4 Sopkvasten -33 år (andra försöket, 1 mf) två barn
28/4 LinaJ87 - 34 år (första riktiga försöket) ett barn
2/5 88a - 32 år (andra försöket) ett barn
2/5 lottizm - 36 år (första försöket) två barn
Jag tappade sugen helt efter vårt MF förra våren, men plussade i fredags. BF 16/10. Vi har tre barn (plus några missfall) så jag trodde att visste hur det ska kännas när jag är gravid, men jag känner fortfarande knappt någonting förutom att byxorna är trånga. Hade gett upp hoppet, så detta var en glad överraskning.