Inlägg från: Anonym (Lisa) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lisa)

Finns det verkligen INGET medel som funkar mot rynkor?

Cinnamonbun skrev 2021-02-11 19:56:24 följande:

Tack men jag röker inte, dricker väldigt lite alkohol, har solcreme ute, ligger aldrig och pressar på stranden (solarium solar väl ingen i längre? Men jag gjorde tyvärr det när jag var tonåring....) Äter nyttigt och motionerar och smörjer mig med hemskt dyra cremer....och jag dricker mycket vatten redan.

Hur gammal är du?Har dina släktingar mycket rynkor?
  • Anonym (Lisa)
    Cinnamonbun skrev 2021-02-11 19:56:24 följande:

Tack men jag röker inte, dricker väldigt lite alkohol, har solcreme ute, ligger aldrig och pressar på stranden (solarium solar väl ingen i längre? Men jag gjorde tyvärr det när jag var tonåring....) Äter nyttigt och motionerar och smörjer mig med hemskt dyra cremer....och jag dricker mycket vatten redan.

Hur gammal är du?Har dina släktingar mycket rynkor?
  • Anonym (Lisa)
    Cinnamonbun skrev 2021-02-12 05:48:36 följande:

Jag är 51 år, nej min mamma tex har helt normalt med rynkor. Jag har nog inte onormalt med rynkor för att vara 51.

Ok,vet hur det känns att få rynkor,och kan man hjälpa huden lite eller att det går långsammare.Jag fyller 45 år och känns att det blir värre hela tiden.
  • Anonym (Lisa)
    Cinnamonbun skrev 2021-02-12 07:06:56 följande:

Jag tror, för min del, att rynkorna kommer kännas bättre när pandemin är över. När jag kan klippa mig och inte heller behöver stirra på mig själv i videokonferensmöten hela dagarna. Och inte minst när det vinterglåmiga försvinner och man kanske skrattar mer! Men just nu är jag beredd att betala vad som helst för något som funkar...

Jag förstår dig.Äldre blir vi allihopa,och det är bara att acceptera det.Men att inte ha onödiga rynkor tidigt.Om vi kan förebygga det.
  • Anonym (Lisa)

Har ni märkt att runt 45-årsåldern rynkorna börjar bli mer och mer tydliga,och sen kan det vara lugnare ett tag?

Svar på tråden Finns det verkligen INGET medel som funkar mot rynkor?