• klyban

Barn som röker marijuana

Vad du gör, det beror på varför h*n tar cannabisen.
    Är det av nyfikenhet eller är det av psykiskohälsa i grunden?(Finns säker mer anledningar, men det är en bra start.)

Sen kommer frågor hur ofta och annat och för skapa dig en bild vart h*n står med cannabisen.
    Cannabis är ofta använd inom musiken, och det är den överlägset största drog efter alkohol och finns idag överallt har jag lärt mig.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (nja) skrev 2021-02-11 18:52:24 följande:
    märkligt om det skulle hjälpa när det försämrar de kognitiva funktionerna i hjärnan. 

www.folkhalsomyndigheten.se/contentassets/0ec...

All berusning mer eller mindre ger en tillfällig kognitiv nedsättning.
    Om du inte tror mig, drick lite alkohol och märk det själv.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • klyban
    Anonym (Farsa) skrev 2021-02-12 11:06:48 följande:
    Jag skulle inte heller vilja släppa iväg en son som använde narkotika på egen hand. Jag har sett för många gånger hur illa det kan gå.

PS. Klyban har i tråd efter tråd bagatelliserat droganvändade.

Ledsen, det är vad du tror, jag har en faktabaserad och saklig syn på det hela, och vill man förstå nått om detta område.

Men fakta/saklig diskussion vet vi att du aldrig kommer ge oss.
    Men nu har du chansen, komemr du ta den eller ge mig rätt?

• klyban
    Anonym (Farsa) skrev 2021-02-12 16:21:09 följande:
    Det låter som en utmärkt idé att båda barnen flyttar, för sin egen skull!

Utveckla är nått farligt där de bor nu?
    Och sen försvinner vid flytt?

Svar på tråden Barn som röker marijuana