Inlägg från: Pumadiggaren |Visa alla inlägg
  • Pumadiggaren

Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..

Väldigt mycket trevligare med erfarna kvinnor som vet vad de vill och tar för sig, är trygga i sig själva och inget drama. Tenderar att bli en del velande och drama med yngre tjejer. Så för mig är det äldre kvinnor som gäller.

• Pumadiggaren
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-12 22:28:28 följande:

Så kan det nog vara ibland. Några yngre vill vara med en äldre kvinna för de vill vara med någon mer erfaren. Men som sagt man ska aldrig generalisera. Har en relation med en mycket yngre man. Han är dock mer mogen än flera jämnåriga. Vi trivs med varandra, har roligt, kan prata om allt, är jämställda och har även fantastisk sex. Så åldern kan vara en siffra också.

Glad för er skull :)
  • Pumadiggaren
    MammAmma skrev 2021-04-12 22:39:08 följande:

Absolut, det finns ju alltid undantag. Men ska man generalisera, så... Och det jag säger är inte att det inte fungerar med stora åldersskillnader - if there's a will, there's a way - det jag menar är att det sällan eftersöks något seriöst när åldersskillnaderna är stora. I synnerhet inte när mannen är den yngre parten.

Jag hade ett samboförhållande med en 20 år äldre kvinna i flera år.
  • Pumadiggaren
    MammAmma skrev 2021-04-12 22:52:23 följande:

Som sagt, undantag finns. Men jag kan garantera att 99% av alla 18-30-åriga killar som försökt ragga på mig INTE varit intresserade av mig för något mer än ligga. Jag dejtar just nu den där 1% under 30.

Dejtar du han på sjukhuset? :)
  • Pumadiggaren
    MammAmma skrev 2021-04-12 22:56:25 följande:

Nä, han ghostade mig i en månad och dök sen upp som gubben i lådan, så jag ignorerade bara :p Samma åldersskillnad dock - dvs knappt någon att tala om i vår ålder.

Synd, jag gillade att läsa om era förbjudna äventyr...
  • Pumadiggaren
    Anonym (Aj) skrev 2021-04-30 21:18:14 följande:

Alltså vad räknas som äldre? Hade lätt kunnat ta en oerfaren 20 åring.. Är 38 själv :)

Går 26 lika bra?
  • Pumadiggaren
    Anonym (Aj) skrev 2021-04-30 23:22:52 följande:

Jo visst finns de snygga killar i den åldern absolut. Helst vill man ha någon runt 45år som ändå är mogen men de vore ju häftigt att få kn*lla skiten ur en pojkspoling också nångång haha :)

Mig får du gärna knulla skiten ur. Behöver nära mig av en erfaren kvinna som vet vad hon sysslar med ;)
Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..