Inlägg från: Anonym (Anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Anna)

Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..

MammAmma skrev 2021-04-12 21:46:38 följande:

Va? 35-40 åriga män är jämnåriga med mig, så nej. Jag attraheras i nuläget av främst 25-35 åriga män. De flesta tycks visa sig vara runt 30, eller strax under.

Vad det är som är realistiskt är, att emedan jag kanske som 50 taggare attraheras av 20 år yngre män, så inser jag ändå att män i den åldern oftast inte attraheras av 20 år äldre kvinnor (jo, det händer, och det finns en hel drös med killar som fetischerat milfs/cougars, men personligen går inte jag igång på att objektifieras på det viset), och att även om så vore fallet så har jag ögonen så pass öppna att jag fattar att det mest sannolikt enbart skulle bottna i sex.

Så kan det nog vara ibland. Några yngre vill vara med en äldre kvinna för de vill vara med någon mer erfaren. Men som sagt man ska aldrig generalisera. Har en relation med en mycket yngre man. Han är dock mer mogen än flera jämnåriga. Vi trivs med varandra, har roligt, kan prata om allt, är jämställda och har även fantastisk sex. Så åldern kan vara en siffra också.
  • Anonym (Anna)

Ja så kan det nog vara. När jag var singel så var det ju yngre killar som tog kontakt där jag direkt förstod det bara handlade om sex. Det var ganska tydligt bara var det. Är dock väldigt glad att jag inte generaliserade för då hade jag ju aldrig fått uppleva detta :)

• Anonym (Anna)
    Pumadiggaren skrev 2021-04-12 22:33:40 följande:

Glad för er skull :)

Tack :)
  • Anonym (Anna)
    Martina1970 skrev 2021-06-26 09:37:52 följande:

Måste bara få säga hela din text andas ömsesidig kärlek, underbart att läsa!

Lycka till i livet till er båda

Jag känner igen mig så mycket i din text. Min sambo är också mycket yngre än mig. Vi har det fantastiskt bra och jag älskar honom så otroligt mycket. Jag kommer inte eller kunna ge honom ett barn. Jag tänker ibland mina barn är det bästa som hänt mig och vill inte att han inte ska få uppleva det. Han säger att för honom är det inte det viktigaste utan att han vill leva mig mig. Han säger att mina barn känns som hans också. Han är en otroligt fin bonus pappa till dem. Jag är också fullt medveten om att han kanske inte alltid kommer känna så. Att åldern till slut kommer ifatt och han börjar känna annorlunda. Men just nu njuter jag av det vi har. Man vet aldrig något om livet . Man har inga garantier. Så är det ju. Har förlorat närstående i ung ålder så det har jag fått känna på nära håll. Så då försöker jag tänka en dag i taget. Även om jag ibland tänker att en dag har mitt ?bäst före datum? gått ut och då kanske han känner annorlunda. Men är ändå så tacksam för alla dagar och den kärlek jag får känns med honom..,
Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..