Anonym (Underbart) skrev 2024-04-29 12:14:32 följande:
Ja! Sedan nästan två år tillbaka har jag haft en 20 år yngre kille som min älskare. Sexet är fantastiskt! Han är snäppet för stor för mig men eftersom han är ömsint när det behövs och gör mig (och jag honom naturligtvis!) helt galen av kåthet kan vi ha sex på alla sätt vi vill. Vi träffas så ofta vi kan, ibland en gång i veckan och ibland dröjer det några veckor.
Förra veckan hade vi inte träffats på typ en månad innan och jag hade inte ens kunnat föreställa mig hur mycket han säger sig ha saknat mig. Djupa kyssar, kramar och han bar mig till sängen och klädde av hela mig medan han kysste varenda del av kroppen. Jag har saknat honom lika mycket och att få vara så nära igen var underbart.
Anonym (Den äldre kvinnan) skrev 2022-01-14 20:53:20 följande:
Sexuellt kan man slappna av ännu mer efter menopaus när man inte behöver oroa sig över graviditet och barnafödande. Och man har självförtroendet att ge sig fullkomligt hän till sin unga hingst.
Jag har ju dock inte passerat menopaus än så i höstas missade vi skydd en gång och det räckte tydligen för jag plussade några veckor senare. Inte så kul att berätta det för killen men han tog det bra och lovade att ställa upp oavsett vad jag ville. Det slutade i missfall och han var där hela tiden.
Egentligen vill jag bara säga att just kombinationen av yngre man/äldre kvinna är helt underbar. Sexet är outstanding och även om jag vet att vi inte kommer att hänga ihop i all framtid så njuter iallafall jag ohämmat nu. Och det gör han också, det ser jag varje gång vi ses. Kan inte hålla mer med, det är bara helt obeskrivligt oslagbart !
Jag är nu blivit 65, men jag lyckas fortfarande attrahera yngre män (35-50).
Jag sitter hellre på äldreboendet och ågrar det jag gjorde, än det jag inte gjorde (eller inte vågade). Ha det så kul nu, och njut med din unga älskare. PM`a mig gärrna om du vill diskutera utan en massa dömmande och moralister.