Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..
Jag är gift med en betydligt yngre (19 år) man.
Han var 24 när vi träffades och han hade bara haft jämnåriga tjejer innan mig men drogs till äldre kvinnor. Jag tror det är en kombination av utseende och mognad i personligheten, han sa att tjejer i hans ålder var ytliga och osäkra och opålitliga i förhållande för de jagade ständigt en bättre partner som var snyggare, rikare, hade mer status. Han gillade att jag var självsäker trygg och stabil. Och sexuellt är jag också erfaren, vet vad jag gillar och har inga kroppsnojor utan accepterar mig som jag är.
Vi har absolut ingen mamma-son relation utan han är mannen i förhållandet, men jag utstrålar nog en trygghet som attraherar honom. Fast ärligt sagt är han mognare än jag på många sätt också. Vi är ett jämställt par, jag tycker inte åldersskillnaden märks mer än i utseendet då.
De gånger jag ser att kollar efter någon på stan och följer hans blick så är det alltid en sexig snygg kvinna i min ålder 40+ som han kollar efter så han har verkligen en grej för äldre kvinnor, och jag gillar yngre män så vi passar ju helt perfekt ihop ;)