Inlägg från: Anonym (Medelålders kvinna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Medelålders kvinna)

Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..

Kvinnor runt 50 som går på fjäsket från unga män handlar till stor del om att de på något sätt vill känna sig unga igen och inte riktigt accepterar att de åldras på samma sätt som jämnåriga män. De ratar ju jämnåriga män för att "utbudet är litet" och bara kan se skalliga män med lite mage och mardrömstanken att de är impotenta. Att de själva har dallrig rumpa och hängbröst är inget dom vill inse utan suger i sig snabbt vackra ord från unga män och ser chans att bli ung igen.

Så vad ser unga män i oss medelålders? Förmodligen en förhoppning om att vi är desperat efter uppmärksamhet från virila män som kan ge oss kuk i mängder.

Jag har skrivit med åtskilliga unga män här på Fl och fått det bekräftat av väldigt många att det är en chans att få lättillgänglig fitta.. Dom tror att man är naiv.

• Anonym (Medelålders kvinna)
    Anonym (Kvinna 55) skrev 2021-02-10 18:36:53 följande:

Jösses..... Om jag nu är så naiv att jag går på deras ord så får jag ändå en riktigt hård kuk som håller i evighet. Win-win. De jag träffat IRL har uppskattat mig. Ditt första stycke gör mig bara arg, jag vet att min rumpa är både stor och och brösten hänger mer nu än då men jag får väldigt mycket beröm för dom.

Inga jämnåriga ser mig och de använder säkert benömningen hängbröst. Det har en yngre also gr sagt, det är galna i dom.

Trots allt, synd att jag är osynlig för 50 + män.

Men frågan är ju om du verkligen bara vill ses som ett potentiellt runkobjekt eller för den fina människa du faktiskt är?

Att bli en fjäder i hatten för en ung kille, är det något att faktiskt sträva efter? Vad kommer en jämnårig man att tycka om det längre fram när du hittar en ny partner?

Medelålders kvinnor brukar ha ganska giftiga kommentarer och åsikter om gubbsjuka och unga tjejer men åt andra hållet blir det väldigt överslätande med att just säga som du gör att de försvarar intresset med att de tycker ju ens bröst är fina och man känner sig stolt.

Det ÄR naivt och tro att unga mäns intresse är något annorlunda och finare än äldre män/unga kvinnor.
Svar på tråden Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..