Unga killar som säger att de tänder på äldre kvinnor..
Jag undrar om det inte bara är så enkelt som att de ser "äldre" kvinnor som lågt hängande frukt. Minimum effort liksom.
Jag undrar om det inte bara är så enkelt som att de ser "äldre" kvinnor som lågt hängande frukt. Minimum effort liksom.
Men så har jag aldrig tänkt. Det va ju inge kul.....jag får mycket uppmärksamhet just för gungande bröst och rumpa.
Nu undrar jag om jag har missförstått allt.
Fast alltså, jag som legat med flertalet unga män, kan ju bara bekräfta att ja, jag är nog äldre att få omkull än en tjej i deras ålder. Det är som jag svarade en kille på ett engelsktalande forum: "Yes, guys in their 20's seem to think that we're easier than girls their own age, and we probably are! We're over keeping up the good girl appearences and playing the game and can do what (or who) we want."
Det behöver ju inte vara dåligt liksom. Vill du bli sedd för den du är, är det dock antagligen inte rätt klientel att vända sig till. Man blir nog mest bara en milf-historia dessa killar kan berätta på forum som detta, om 20 år.
Det finns ju knappt kvinnor som attraheras av yngre
Precis. Män däremot är inte realistiska. Jag tyckte att en tjej jag var kär i, var vuxen. Men hon var bara 24, hade precis gått ur gymnasiet.
Och varenda gång som jag skrev om tjejer i 20-års åldern, då var dom tydligen exakt 20 år.
Varför det? Menar du att attityderna mot män som gillar yngre har förändrats? Eller är det fortfarande så att män är dumma i huvudet och äckliga?
Så du kan hålla med om att de flesta kvinnor tycker att det är fel om en man gillar en mycket yngre tjej?
Jag upptäckte att många kvinnor är hycklare. Det var nåt som jag inte var medveten om innan, inte i den utsträckningen iallafall.
Inte bara lite äckligt, det är sjukt.
Och du har fel. Min egen syster är ett talande exempel. Hon har erfarenhet av åldersskillnader. Hon var ihop med en 20 år äldre man, när hon var i samma ålder som hon som jag var kär i. Hon sa till mig att tjejer i den åldern vill ha jämnåriga.
Verkligen? det läser jag inte ofta om
Menar du män som är 35-40. Vad är det som är realistiskt
Bitter och avundsjuk någon?
Det är 150% större risk att du får örfilen av den halvalkoholiserade gubbiga gay- och invandrarfientliga 55-åringen än av din 25-åriga älskare som är uppvuxen med en självklar syn på mäns och kvinnors jämställdhet sedan dagis. Hårdheten sitter längre ner på kroppen, ungefär halvvägs ner till tårna.
Så kan det nog vara ibland. Några yngre vill vara med en äldre kvinna för de vill vara med någon mer erfaren. Men som sagt man ska aldrig generalisera. Har en relation med en mycket yngre man. Han är dock mer mogen än flera jämnåriga. Vi trivs med varandra, har roligt, kan prata om allt, är jämställda och har även fantastisk sex. Så åldern kan vara en siffra också.
Jag hade ett samboförhållande med en 20 år äldre kvinna i flera år.
Dejtar du han på sjukhuset? :)
Sen finns det ju jättemånga killar som inte bryr sig vart de stoppar sin kuk eller vem som suger den. Deras kuk är det centrala.