Inlägg från: Tryingtogetnr2 |Visa alla inlägg
  • Tryingtogetnr2

BIM mars 2021

Smacko skrev 2021-02-21 10:37:29 följande:

Hej....Hoppar in här då vi precis gjort ett första försök till ett tredje barn. Mensen är beräknad typ 1 mars... Så ja... nu blir det att gå som på nålar i en vecka och känna in varenda förändring i kroppen haha...

Med andra barnet kände jag ganska tydligt att något var annorlunda redan innan mensen uteblev. Spännande :)Lycka till allihop

Åh enligt nc så ska jag ha 1 mars också, hatar denna väntan
  • Tryingtogetnr2
    Smacko skrev 2021-02-21 10:59:08 följande:

Spännande ju!! Har ni försökt länge? Ja, men jag veeeet... man blir knäpp haha..

Ne detta blir typ 2a försöket på syskon till våran 15 månaders, men hatar att pms symtom och gravid symtom är typ lika i sätten. Man blir tokig på de.
  • Tryingtogetnr2
    Äit skrev 2021-02-22 10:49:29 följande:

Vad betyder det? Frågar en som aldrig tempat och därför inte har koll :)

Vetej då de är första ggn jag använder nc men man ska ju helst hålla sig ovanför coverline för att va gravid om jag förstått rätt.
  • Tryingtogetnr2
    Äit skrev 2021-02-22 10:48:17 följande:

Guuuud vad det är segt att vänta mellan ÄL och BIM......

Så sant man blir tokig haha
  • Tryingtogetnr2
    Smacko skrev 2021-02-23 08:20:08 följande:

Aha, men vad menas med den där streckade linjen? Ska tempen följa den om du är gravid? Har verkligen inga känningar åt nåt håll än men har bara ca 10 dagar mellan Äl och mens så är bara 4-5 dagra efter äl.

Vet inte själv hehe, första ggn jag använder nc
  • Tryingtogetnr2

Ändrar mitt bim då nc och alla andra appar ändrat nu

Bim mars 2021

Bacon89 2/3

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Mamma91a 16/3

• Tryingtogetnr2

Kollade igenom mina bilder från när jag plussa med dotter nu och kommer nog vänta till bim eller nån dag efter med att testa mig då på bim med dottern så plussade jag svagt.

OBS!

Bild när jsg plussa med dottern på bim

• Tryingtogetnr2

Nån här som testat med predictor early? Fick ett extremt svagt rosa streck, men har nån här fått spök på dom?

Svar på tråden BIM mars 2021