• Bacon89

BIM mars 2021

ems86 skrev 2021-02-23 11:20:13 följande:

Fler än jag som räknar dagarna nästan maniskt? Vet att några av er tänkte börja testa typ söndag? Själv väntar jag till tisdag.

När har ni känt symptom vid tidigare graviditeter?

Tick tack..

Söndag ska jag testa, då är drt bim-2. Jag förväntar mig ett negativt resultat då men jag kan helt enkelt inte låta bli. Igår kände jag lite molvärk i perioder men annars inget. Vid tidigare har jag aldrig fått plus förrän bim eller 2-3 dagar senare rill och med så jag är väl en låghormonare tyvärr. Man vill ju bara veta så fort som möjligt
  • Bacon89

Jag tycker jag har symtom men vet att jag säkert bara inbillar mig. Varför skulle jag ha det denna gången när jag aldrig haft det förut. Jag har haft molvärk till och från några dagar och är övernaturligt trött. Sonen fyller 1 nästa vecka men han sover för det mesta hela natten i sin säng så tror inte det beror på honom.

Det kliar verkligen i fingrarna att testa men jag ska verkligen hålla mig till söndag

• Bacon89
    Rosahimmel86 skrev 2021-02-25 10:19:00 följande:

BIM-9 i dag

Veckan har gått snabbt och jag hoppas den kommer gå snabbt fram till BIM

Jag vet att jag inte kommer kunna hålla mig från att testa tidigare så jag kommer börja på lördag BIM-7

Ska ta ett testa tidigt på söndag men vet inte vilket jag ska välja

Jag har hört så mycket olika om dom alla

Vet ni vilket som är bra?

Jag har alltid använt babyplans tidiga test och de har varit säkra och bra. Billiga också:))
  • Bacon89
    Anonym (Vita damen) skrev 2021-02-25 21:58:58 följande:

Vad tror ni om dessa? Har ökat kontrasten och minskat ljusstyrkan. Har inte sett något streck på de tidigare tagna RFSU stickorna. Kan det vara något eller är det ofta spök på dessa?

Tycker man kan de på dessa men inte på det oredigerade. Jag har ingen erfarenhet av rfsus test men jag hade tagit nya kanske idag eller imorrn och hoppas det blir tydligare.
  • Bacon89

Har precis plussat! Kan knappt fatta det. Hade en känsla men har inte plussat före bim innan. Idag bim-3. Tog ett tidigt som va svagt positivt, sen ett vanligt som va positivt och ett digitalt. Ingen tvekan. Helt sjukt! Håller tummarna för er andra!

• Bacon89
    ems86 skrev 2021-02-27 18:08:49 följande:

Wawawiwa! Stort grattis! Så härligt!

Hur många dagar efter ÄL är du? Jag tror jag kommer ha svårt att hålla mig till tisdag..

Tack! :D

Äl+11 är jag :) jag tänkte ju inte testa förrän imorrn men så bara kände jag det på mig
  • Bacon89

Uppdaterar listan med mitt pluss :)

Bim mars 2021

eae95 1/3

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Jahoppsan5 26/3

• Bacon89
    Äit skrev 2021-02-28 08:40:28 följande:

Jag tog ett nytt test idag,ett som inte går och snacka bort. Jag har inte vågat tro.... Men nu gör jag det <3

Ni får ursäkta dem fula pyjamasbyxorna som är bakgrunden haha!

Grattis! :D
  • Bacon89
    ems86 skrev 2021-03-01 07:19:04 följande:

Hörrni! Äl+9 och detta hände!!

Du glömde nog vilden kanske?
  • Bacon89
    goodenough06 skrev 2021-03-02 12:10:06 följande:

Tog ett till med sticka som blev ett mer tydligt streck. Tror ni jag kan ta digitalt på kvällen då istället för morgonurin? Eventuellt lite otålig här, haha.

Jag tog mina test på eftermiddagen så klart det går. Tog 3 till dagen efter men det digitala va på eftermiddagen:))
  • Bacon89
    goodenough06 skrev 2021-03-02 16:37:13 följande:

Tänkte eftersom det är innan BIM! Men jag tar imorgon istället.

Jag tog dom testen på bim-3 så det går :)
Svar på tråden BIM mars 2021