• eae95

BIM mars 2021

Hej! Tänkte att jag tar och hoppar in här jag med.

Har en dotter på 1.5 år sen tidigare, dock inte med samma kille som jag försöker med nu.

Fick ett missfall i september 2020, så sen dess vågar jag inte hoppas för mycket.. Vi får se helt enkelt, jag hoppas iallafall väldigt mycket och håller tummarna för er andra också. Har BIM 1/3 och väntan är snudd på helt olidlig, haha!

Bim mars 2021

eae95 1/3

Bacon89 2/3

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Mamma91a 16/3

• eae95

Fick min mens idag, två dagar tidigt.. well well, på det igen!

Nästa BIM är 28/3 så jag stannar kvar här i gruppen och lägger till mig längre ner i listan.

Grattis till er som plussat :)

Bim mars 2021

Smacko 1/3

Bacon89 2/3 (plussat)

Tryingtogetnr2 2/3-3/3

Jozsan 3/3

Sarabecca 3/3

Rosahimmel86 5/3

Goodenough06 6/3

Myownworstenemy 8/3

Kattis93 8/3

Primo 14/3-16/3

Mamma91a 16/3

Sopkvasten 21/3

Jahoppsan5 26/3

eae95 28/3

• eae95

Hej igen allihopa! Försvann ett tag då jag försökt att inte fokusera så mycket på det här med att försöka bli gravid, men de senaste dagarna har jag känt vissa symtom som jag reagerat på då det inte är någon jag brukar uppleva så jag testade idag på bim-6 för skojs skull, dock med ett CB early som uppenbarligen är kända för sina spökstreck.. iallafall, slänger med bilden så kan ni väl säga vad ni tror. Det digitala jag tog var dock negativt.

• eae95
    Jozsan skrev 2021-03-22 20:47:05 följande:

Jag ser ett streck, har du testat med sticka?

Hoppas <3

Vad har du för symtom?

Jag testade med en sticka från graviditetskollen nu ikväll, men då hade jag endast hållt mig några timmar, anade ett ännu svagare streck på det men kan även vara inbillning. Jag hoppas också, så mycket! <3

Jag har mer ont i brösten än vad jag brukar ha, brukar vara lm men igår när min dotter på 1.5 år busade och kom emot mig så gjorde det ganska rejält ont. Känner ett lätt lätt illamående jag känner igen från sist jag var gravid men endast när jag är hungrig. Samt alla dessa finnar... det var dom som fick mig att testa med min dotter, dock har dom stannat kvar sen hon kom. Men nu har jag börjat få finnar i pannan och övre delen av ansiktet vilket jag aldrig får, så mestadels det som fick mig att reagera.
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-22 21:18:17 följande:

Åh så spännande!

Ta ett nytt imorgon så får du skriva här sen, ett streck är ett streck iaf oavsett om det är svagt eller inte :)

Det ska jag absolut göra! Ska försöka sova nu.. glömde skriva med det men tröttare än vanligt har jag också varit. Natti :)
  • eae95

Godmorgon!

Klev upp tidigt imorse och testade med en sticka ifrån graviditetskollen och jag vet faktiskt inte, både jag och min sambo tyckte oss se ett VÄLDIGT svagt streck, ingenting som kan tas upp utav en kamera. Jag har beställt ett testa tidigt från annat märke än CB som kommer ikväll, så får testa med det imorgon bitti.

Men eftersom stickan mäter 25 mlU/ml och CB early 10mlU/ml så är det ju inte konstigt att det knappt syns på stickan med tanke på att det fortfarande var svagt på staven från CB. Well, kanske bara försöker hitta ursäkter men vill man så vill man verkligen och jag försöker verkligen vara realistisk och inte "leta" efter streck. Vi får se imorgon bitti helt enkelt vad det testet säger :)

• eae95
    Jozsan skrev 2021-03-23 08:59:30 följande:
    När har du bim?
    Jag har bim den 28/3 så är bara på bim-5 än så länge.
  • eae95

Som den testnarkoman man är så skickade jag iväg sambon att köpa ett annat "testa tidigt"-test av annat märke än CB och så höll jag mig i 4 timmar, sen testade jag både med testa tidigt från Lloyds och en vanlig sticka från graviditetskollen.. båda två visar svagt positivt, ser ni också det? Vågar mig inte på att bli glad innan jag vet att någon mer än jag och sambon ser! Skrattande

Hoppas så mycket <3

• eae95
    Anonym (Försökmednr2) skrev 2021-03-23 17:01:35 följande:

Jag ser! :D tror jag vågar mig på ett grattis! Vore väldigt märkligt om det inte stämde då du tagit med 3 olika och alla visar svagt positivt! Så kul! Grattis!!

Åh tack så jättemycket!!
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-23 18:57:41 följande:

Du är ju gravid Grattis!

Jo men det verkar ju så det! Jag är superglad :) Tack!
  • eae95
    Birdiz skrev 2021-03-23 21:17:35 följande:

Plussade idag jag med :D 

Men vad kul!! Stort grattis! :D
  • eae95
    Jozsan skrev 2021-03-31 07:03:14 följande:

Idag på bim dagen <3

Åh grattis!!
Svar på tråden BIM mars 2021