BIM mars 2021
Hej! Hoppar in här :) Har BIM om 7 dagar ca. Detta blir vårt 5:e barn, men fortfarande otroligt nervöst och förväntansfullt! Någon mer som har BIM nästa vecka?
Hej! Hoppar in här :) Har BIM om 7 dagar ca. Detta blir vårt 5:e barn, men fortfarande otroligt nervöst och förväntansfullt! Någon mer som har BIM nästa vecka?
Hej! Jag har BIM den 19/3. Andra försöket, första barnet. Har haft lite konstiga känningar i kroppen men vet inte om det är hjärnan som spökar! Har du haft några tidiga graviditetstecken innan BIM någon graviditet?
Hej! Jag har BIM den 19/3. Andra försöket, första barnet. Har haft lite konstiga känningar i kroppen men vet inte om det är hjärnan som spökar! Har du haft några tidiga graviditetstecken innan BIM någon graviditet?
Fjärde barnet här..har också BIM 17/3. Och massa olika känningar.
Men mina 3 tidigare har sett ganska lika ut och förlossningen har följt samma mönster. ????
Sjukt förra cykeln fick jag positivt på cd14, är enbart å cd 12 idag :o
Hej! Jag har också bim nästa vecka, på tisdag den 16e! Femte eller sjätte försöket med nr.1!
Testoman som man är så kunde jag inte hålla mig från att testa igår & fick ett svagt svagt rosa sträck till, men vågar inte ta ut segern i förskott med 3 föregående månader som varit plus & sedan resulterat i mens ändå..
Tog ett test idag! BIM -5. Negativt såklart :( Skulle hålla mig till efter helgen, men nej dååååå... det klarade jag ju inte ;) haha!!
BIM-4 och negativt test.
Hur går de för er alla?
Är på äl+2 hatar denna eviga väntan hahahaha
Vaknar upp med den typiska ?stickiga? och svullna känslan i magen innan mens. Inte den där mjuka molvärken, utan den mer skarpa. Så det blir definitivt mens här för mig om 2 dagar.. stön. Grattis till er andra som fått ett positivt resultat :D <3
Någon som skulle vara intresserade av en privat/hemlig Facebook-grupp istället? Enklare än familjeliv som känns rätt förlegat :/
Säg inte det,
Vi var några (20 st för att vara exakt) som skapade en hemlig BIM-facebookgrupp för ca två år sen! Nu har alla förutom en fått sina barn och flera är inne på syskon :) Vi har verkligen blivit tajta i den gruppen :D
Inbillar jag mig?