• Maramba

BIM mars 2021

ÄL+1 och nu börjar den långa väntan på bim 13 mars.

Tycker jag sett många här på FL som fått väldigt tidiga plus sista veckorna. Hoppas på detsamma för oss! :)

Försök nr 13 för andra barnet.

• Maramba
    Monsan94 skrev 2021-03-02 02:33:06 följande:

Ja den väntan skojar man inte bort, man borde ha testerna i en tidslåst burk fram tills det ens är lönt att testa!

Mvh hon som börjar redan en vecka efter äl...

Haha ja det vore inte så dumt! Jag brukar kunna hålla mig som längst till ÄL+8 och sen blir det minst ett test om dagen xD
  • Maramba
    Monsan94 skrev 2021-03-02 12:07:50 följande:

Ja men lite så haha, börjat få stegring på äl test nu och lite molvärk och ändrat sekret, så tror äl sker i dagarna!

Sen är det en lååång väntan, tänker att jag ska nörda ner mig i era andras resor och testande så jag blir distraherad!

Ja det gäller att hålla sig sysselsatt om man inte ska gå loco. Har ni barn sen innan?
  • Maramba

ÄL+8 och testade blankt nu på morgonen. Hur går det för er andra som ligger ungefär lika? Håller ni er från att testa? :)

• Maramba

Ja det är tidigt :)

Jag använder en sticka som heter lovexok som jag köper i billiga storpack på nätet.

• Maramba

Herregud. Plötsligt dyker det upp svaga streck på mina test. ÄL+9. Är alldeles skakis.

Får för mig att det måste vara fabrikationsfel på mina billiga test. Hade endast ett cb digital som visade negativt samt ett ÄL-test som var nästan blankt. Har för mig att äl-test i princip alltid ger fullt utslag vid graviditet? Någon som vet det?

Vad tror ni? Ser ni strecken? Tagit tre stycken nu på morgonen och alla ser likadana ut.

• Maramba
    Sopkvasten skrev 2021-03-09 07:59:40 följande:

Men ja!!! De är positiva! Jag vågar mig nog på att säga grattis tror jag!

Åh tror du?? :D

Jag vågar inte lita på det förrän jag ser streck på test av annat märke. Måste försöka komma över ett idag för nu kan jag inte koncentrera mig på något annat.
  • Maramba

Åh herregud!!!

Jag är gravid!

Det tog sig äntligen på försök nr 13.

Måtte den stanna kvar <3

• Maramba
    Sopkvasten skrev 2021-03-09 10:43:59 följande:

Ååhhh grattis! Vad roligt och vad kul att det blev er tur nu när ni väntat och längtat så länge!! Smitta av dig med lite gravid-stoft på mig också tack! :)

Tack snälla! Haha ja jag strösslar lite baby dust här gruppen och hoppas fler får plus <3
  • Maramba
    Jojjans skrev 2021-03-09 10:46:03 följande:

Ååå men grattis!!! Så härligt särskilt när det gått många försök <3

Själv fick jag mens imorse, en dag tidigt. Första försöket och fick inte till det perfekt och inte heller haft några känningar så det var rätt väntat. Nu tar vi en paus nästa månad för att slippa bebis precis innan jul. Vet att det låter lite bortskämt att planera så, men jag har tidigare blivit gravid väldigt lätt så då vågar vi vara lite kaxiga. Drömmen är att få bebis i början av nästa år, gärna under våren.

Tack! Ja äntligen!

Hoppas på plus för er vid nästa försök <3
Svar på tråden BIM mars 2021